شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 47317
منبع : خبرگزاری فارس
مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي قم مطرح کرد

اجراي 20 پروژه عمراني و خدماتي در شهرك‌هاي صنعتي قم

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي قم از اجرايي شده 20 پروژه عمراني و خدماتي در سطح شهرك‌ها و نواحي صنعتي استان قم با ارزشي بالغ بر 90 ميليارد ريال خبر داد.
اجراي 20 پروژه عمراني و خدماتي در شهرك‌هاي صنعتي قم
به گزارش قم نیوز، امیر طیبی‌نژاد در بازدید از شهرک صنعتی شهاب با اعلام این خبر اظهار کرد: خوشبختانه با وجود محدودیت‌های مالی و از سوی دیگر نیاز شدید شهرک‌های صنعتی استان به زیرساخت، توانستیم با اولویت بندی نیازها و محور قرار دادن شهرک‌های صنعتی متقاضی محور 20 پروژه عمرانی را آغاز کنیم.

وی با بیان اینکه در یکسال گذشته بالغ بر 180 میلیارد ریال توسط این شرکت صرف شهرک سازی در استان قم شده است گفت: این میزان هزینه که از منابع داخلی این شرکت هزینه شده است به پروژه‌های اجرا شده در سال گذشته و یا پروژه‌هایی که طی سالیان گذشته آغاز شده و عملیات عمرانی آنها همچنان ادامه دارد اختصاص یافته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم در خصوص محل هزینه‌ای شهرک‌های صنعتی بیان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی از منابع دولتی سهمی ندارد و باید برای اجرای پروژه‌های عمرانی از حق انتفاع زمین‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی استفاده کند و به نوعی تمام هزینه‌های صورت گرفته از منابع داخلی شرکت است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت تامین زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی بیان کرد: طی سالیان اخیر مقام معظم رهبری همواره بر ضرورت تولید و اشتغال و در کلان آن به اقتصاد مقاومتی تاکید دارند که خاستگاه اصلی این مهم و زمینه ساز تولید در کشور شهرک‌های صنعتی هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم ادامه داد: هزینه زمین برای استقرار واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی صفر است زیرا نگاه سازمان صنایع کوچک به صنعت و تولید نگاهی حمایتی است. بنا بر این با دریافت حق انتفاع از متقاضیان اقدام به توسعه شهرک‌های صنعتی و زیرساخت‌های مورد نیاز آنها می‌کند و برای کاهش هزینه مذکور نیازمند حمایت و کمک سایر دستگاه‌ها هستیم.

وی خاطرنشان کرد: با تمام مشکلات و محدودیت‌ها طی چند سال گذشته اقدامات زیربنایی و مهمی در بخش تامین برق، آب و توسعه شهرک‌های صنعتی دست یافته‌ایم که می‌توانیم امروز بگوییم آماده پذیرش بیش از پیش سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی استان هستیم.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcbzfba.rhbz8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما