شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب : 4789
عرب انصاری خبر داد:

مشارکت 9 هزار نفر در برگزاری انتخابات مجلس در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت:‌ در برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس در استان قم 9 هزار نفر از مردم مشارکت دارند.
مشارکت 9 هزار نفر در برگزاری انتخابات مجلس در قم
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمدمهدی عرب‌انصاری در مراسم آموزش و توجیه اعضای هیئت اجرایی شعب اخذ رای منطقه یک قم که در مجتمع امام خمینی برگزار شد، با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوازدهم اسفندماه شاهد برپایی یک انتخابات پرشور و گسترده خواهیم بود و مردم بار دیگر در آزمونی مهم وفاداری خود به نظام را به اثبات می‌رسانند.

وی با اشاره به اینکه مردم برای خلق حماسه‌ای دیگر در راستای پیشرفت و توسعه انقلاب آماده هستند، بیان داشت: همانگونه که مردم با حضور گسترده در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن دل امام زمان، مقام معظم رهبری و دوستداران نظام و انقلاب را شاد کردند، در ۱۲ اسفند نیز بار دیگر حماسه‌ای پرشورتر را خلق می‌کنند.

معاون استاندار قم به اهمیت مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود اشاره کرد و افزود: امروز در نظام اسلامی ایران مردم با مشارکت در انتخابات به شکل واقعی در تصمیم‌گیری‌ها مشارکت دارند.

وی با اشاره به اینکه در ایران اسلامی انتخابات اساس و پایه نظام است، یادآور شد: در هر سال تقریبا یک انتخابات در ایران اسلامی برگزار می‌شود و در این زمینه به الگویی برای دنیا تبدیل شده‌ایم.

اعضای هیئت اجرایی انتخابات ناظران عینی سلامت انتخابات هستند
عرب انصاری به نقش اعضای هیئت‌های اجرایی حاضر در شعب اخذ رای اشاره کرد و ادامه داد: اعضای هیئت اجرایی به نوعی شاهدان عینی سلامت انتخابات هستند و نقش بی‌بدیل و مهمی بر دوش دارند.

وی تاکید کرد: انتخابات در ایران اسلامی از سلامت کامل برخوردار است و همه فعالان این عرصه به سلامت انتخابات ایمان دارند، اما متأسفانه مشاهده می‌شود که برخی افراد به خاطر اینکه انتخابات را تخریب کنند و در جامعه فتنه‌انگیزی داشته باشند،‌ سلامت انتخابات را زیر سوال می‌برند.

حضور حداکثری مردم در انتخابات
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی را مورد تاکید قرار داد و افزود: مردم علاوه بر مشارکت گسترده باید از انتخابات مراقبت داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در برگزاری این دوره از انتخابات در استان قم ۹ هزار نفر از مردم مشارکت دارند، اضافه کرد: هیچ تلاشی برای کاهش حضور مردم در تعیین سرنوشت خود کارساز نیست، افزایش ۳۰ درصدی حضور مردم قم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری را شاهد بودیم.

حجت الاسلام عرب انصاری با اشاره به اینکه حضور مردم در انتخابات مجلس نیز به مراتب پرشکوه‌تر و گسترده‌تر از انتخابات‌های گذشته خواهد بود، اظهار داشت: ملت ایران اسلامی همواره از انقلاب خود که برای حفظ و صیانت از آن خون شهدای بسیاری به زمین ریخته شده است، در صحنه حضوری پرشور خواهد داشت.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcj.oexfuqeahsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما