شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب : 4997
عرب انصاری عنوان کرد:

حضور گسترده در انتخابات خنثی کننده توطئه های دشمن است

قم نيوز : قم نیوز: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم تشویق مردم به شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی را مهم‌ترین مصداق امر به معروف عنوان کرد.
حضور گسترده در انتخابات خنثی کننده توطئه های دشمن است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام  محمد مهدی عرب انصاری در جمع آمران به معروف و ناهیان از منکر گروه جهادی بشیر، ضمن تقدیر از فعالیت‌های مردمی این گروه فرهنگی، خواستار مشارکت همه قشرهای جامعه در زمینه احیای امر به معروف و نهی از منکر شد.

وی گفت: مسئله امر به معروف و نهی از منکر باید مسئله اول و روز کشور و در راس مسائل دیگر باشد و جزو دغدغه اصلی متدینین محسوب شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم تاکید کرد: اگر نسبت به این دو فریضه الهی بی‌توجهی شود دیگر وظایف هم مغفول واقع می‌شود.

عرب انصاری با اشاره به علل و عوامل کم توجهی به امر به معروف و نهی از منکر در طول دوران انقلاب اسلامی اظهار داشت: باید دولت و همه نهادها و حتی گروه‌های مردمی در این عرصه اهتمام جدی‌تری داشته باشند تا مهم‌ترین فریضه الهی که اشرف فرایض شمرده می‌شود روی زمین نماند.

وی گفت: همان طوری که با مطرح شدن عدالت اجتماعی به عنوان مسئله روز کشور شاهد پیشرفت خوبی در عرصه خدمت به مردم بوده‌ایم، مسئله امر به معروف و نهی از منکر نیز باید به عنوان مسئله روز مورد عنایت مسوولان و مردم قرار گیرد.

وی حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس را مصداق بازر امر به معروف دانست و تاکید کرد: حضور مقتدرانه در عرصه انتخابات می‌تواند خنثی کننده بسیاری از توطئه‌ها و برنامه‌های شوم دشمنان اسلام باشد.

حجت‌الاسلام مجید بیک‌زاده مسوول گروه جهادی بشیر نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این گروه مردمی، با مطرح کردن برخی معضلات فرهنگی و اجتماعی در شهر مقدس قم خواستار پیگیری و رفع آن ها شد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdca.onyk49no05k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما