سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۷
کد مطلب : 47934
منبع : خبرگزاری مهر
همزمان با نیمه شعبان؛

خوشنویسان قمی در حرم حضرت معصومه(س) خطاطی می‌کنند

قم نيوز : قم نیوز: مسئول اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: جمعی از هنرمندان همزمان با نیمه شعبان در حرم حضرت معصومه(س) القاب حضرت مهدی(عج) را خطاطی می‌کنند.
همزمان با نیمه شعبان؛ خوشنویسان قمی در حرم حضرت معصومه(س) خطاطی می‌کنند
همزمان با نیمه شعبان؛ خوشنویسان قمی در حرم حضرت معصومه(س) خطاطی می‌کنند
به گزارش قم نیوز، مهدی کلانترزاده، به ویژه برنامه‌های اعیاد شعبانیه در قم اشاره کرد و گفت: تعدادی از هنرمندان خوشنویس استان قم در روز نیمه شعبان با حضور در صحن صاحب الزمان(عج) اسامی و القاب حضرت مهدی(عج) را خوشنویسی کرده و به زائران اهدا می‌کنند.

وی در ادامه به برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه این ایام اشاره و عنوان کرد: برگزاری جنگ‌های شادی ویژه کودکان و نوجوانان در صحن‌های جامع فاطمی، رواق حضرت خدیجه(س) و صحن امام رضا(ع) از دیگر برنامه‌های روز نیمه شعبان است.

مسئول اطلاع رسانی آستانه مقدس حرم حضرت معصومه(س) همچنین به برگزاری نمایشگاهی با عنوان «بهار مهدوی» اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه از ۱۷ اردیبهشت‌ماه افتتاح شده و تا ۲۳ اردیبهشت در حرم حضرت معصومه(عره) برپا شده است.

احیای شب نیمه شعبان

وی ابراز کرد: کارشناسان دینی با هماهنگی حوزه علمیه قم در این نمایشگاه حضور دارند و به پرسش‌هایی که در زمینه مهدویت و معارف مهدوی است پاسخ می‌دهند.

کلانترزاده همچنین احیای شب نیمه شعبان را هم از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و گفت:این برنامه در شب نیمه شعبان از ساعت ۲۴ آغاز می‌شود و حجت الاسلام مومنی در این شب سخنرانی خواهد کرد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgty9t.ak9uw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما