سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۹
کد مطلب : 47943
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌‌ اسکواش استان قم خبر داد

برگزاری دومین جشنواره استعدادیابی اسکواش در قم

قم نيوز : قم نيوز: رئیس هیأت‌‌ اسکواش استان قم از برگزاری دومین دوره جشنواره استعدادیابی این رشته ورزشی با حضور اسکواش بازان دختر و پسر در قم خبر داد.
رئیس هیأت‌‌ اسکواش استان قم خبر داد: برگزاری دومین جشنواره استعدادیابی اسکواش در قم
رئیس هیأت‌‌ اسکواش استان قم خبر داد: برگزاری دومین جشنواره استعدادیابی اسکواش در قم
به گزارش قم نيوز، احمد مولوی امروز اظهار کرد: بعد از تجربیات و دستاوردهای ارزنده‌ای که با برگزاری نخستین جشنواره استعدادیابی اسکواش قم در سال 1395 کسب کردیم، جشنواره دوم یقینا با کیفیت و شرایط بهتری شد.

وی ادامه داد: جشنواره استعدادیابی هیأت‌‌ اسکواش قم به مدت دو هفته در جریان بود و هر روز حدود ۶۰ دانش‌آموز با حضور در سالن بین‌المللی اسکواش مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر قم به شکل مقدماتی با این رشته ورزشی آشنا شدند و سپس مورد ارزیابی توسط مربیان هیأت‌‌ قرار گرفتند.

رئیس هیأت‌‌ اسکواش استان قم بیان کرد: امکانات خوبی در این رشته وجود دارد و ما برای اینکه اسکواش را که یک رشته ورزشی نوپا و کم سابقه است به جایگاه خوبی در بین ورزش‌های فعال قم و در سطح کشور برسانیم، نیاز به زمان داریم تا با اجرای چنین طرح‌هایی به اهداف خود برسیم.

وی در ادامه به برگزاری رقابت‌های استانی متنوع این رشته اشاره و بیان کرد: این موضوع یکی از اولویت‌های هیأت‌‌ در سال 1396 است و به صورت ویژه در تقویم سال جاری هیأت‌‌ به آن نگاه کرده‌ایم و در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی سال مسابقات استانی را برگزار می‌کنیم.

مولوی عنوان کرد: ما امکاناتی را در سایر نقاط سطح شهر نیز فراهم کرد‌ه‌ایم تا آنهایی که امکان حضور در سالن بین‌المللی اسکواش مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر قم را ندارند، در چند نقطه شهر به فعالیت در این رشته بپردازند و فرصت تمرین و مسابقه در این رشته را از دست ندهند.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات استانی را نیز بیشتر در سنین پایه برگزار می‌کنیم تا نفراتی که در اردوها و جشنواره‌های استعدادیابی شناسایی و پرورش یافته‌اند، با قرار گرفتن در شرایط مسابقه برای اعزام‌های هیأت‌‌ به مسابقات قهرمانی اسکواش کشور آماده شوند.

رئیس هیأت‌‌ اسکواش استان قم بیان کرد: در این چند سال اقدام مهمی که توسط هیأت‌‌ صورت گرفته این است که در درجه اول مردم قم و علاقمندان به ورزش را با این رشته ورزشی، جذابیت‌ها و زیبایی آن آشنا کنیم و سپس با امکاناتی که داریم و آموزش‌هایی که برگزار می‌شود در مسیر قهرمانی حرکت کنیم.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgwy9t.ak9ut4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما