شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۴۳
کد مطلب : 4797
در پایان رقابت 32 وزنه‌بردار صورت گرفت؛

معرفی برترین‌های وزنه‌برداری جام انقلاب در قم

قم نيوز : قم نیوز: مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی استان قم جام انقلاب با معرفی برترین وزنه‌برداران در دسته‌های مختلف به کار خود پایان داد.
معرفی برترین‌های وزنه‌برداری جام انقلاب در قم
به گزارش قم نیوز، در این دوره از مسابقات که با عنوان جام انقلاب و با هدف گرامیداشت سی‌وسومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در سالن وزنه‌برداری شهید زین‌الدین منطقه نوبهار قم برگزار شد، ۳۲ وزنه‌بردار در دسته‌های مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند.

این پیکارها با شرکت وزنه‌برداران رده سنی بزرگسالان از باشگاه‌های فعال وزنه‌برداری در استان قم طبق قوانین جاری فدارسیون جهانی وزنه‌برداری برگزار شد و در پایان تیم وزنه‌برداری شهید زین‌الدین قم با کسب بیشترین امتیاز در جایگاه نخست ایستاد.

امروز و در پایان این مسابقات در دسته ۵۶ کیلوگرم داود تلخابی از باشگاه دماوند به مقام قهرمانی رسید، محمدتقی همتی از همین باشگاه در جایگاه دوم ایستاد و نایب قهرمان شد، ضمن اینکه مقام سوم به وحید پورملکی از باشگاه شهید بیطرفان رسید.

در دسته ۶۲ کیلوگرم این مسابقات ابوالقاسم داودی از باشگاه شهید بیطرفان با ثبت بهترین رکورد به مقام قهرمانی دست یافت، مجید فرجی از باشگاه شهید زین‌الدین موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد و محمد زرنگ از باشگاه شهید بیطرفان در جایگاه سوم قرار گرفت.

در دسته ۶۹ کیلوگرم وزنه‌برداری جام انقلاب قم، محمد ترابی از باشگاه شهید بیطرفان در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد، محمد حیدری از باشگاه دماوند موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد و محمد نجفی از باشگاه دماوند در جایگاه سوم ایستاد.

در دسته ۷۷ کیلوگرم وزنه‌برداری گرامیداشت دهه فجر، مهدی مهدوی از باشگاه شهید زین الدین در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد، حامد خلج از باشگاه شهید بیطرفان موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد و محمد سرایی از همین باشگاه در جایگاه سوم ایستاد.

در دسته ۸۵ کیلوگرم وزنه‌برداری جام انقلاب قم، عباس چارمحالی از باشگاه شهید رواقی در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد، مرتضی زارعی از باشگاه شهید زین الدین موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد و مهدی زند از باشگاه شهید بیطرفان مقام سوم را کسب کرد.

در دسته ۹۴ کیلوگرم وزنه‌برداری قهرمانی قم، جمشید برزه‌کار از باشگاه شهید زین‌الدین در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد، وحید خسروی از باشگاه شهید زین الدین موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد و سیدعلی موسوی از باشگاه شهید رواقی در جایگاه سوم ایستاد.

در دسته ۱۰۵ کیلوگرم وزنه‌برداری جام انقلاب قم، علی ابی‌پور از باشگاه شهید زین‌الدین در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد، مهدی افشاری از باشگاه شهید زین الدین موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد و جمشید یوسفی از باشگاه دماوند سوم شد.

در دسته به اضافه ۱۰۵ کیلوگرم وزنه‌برداری بزرگسالان قم، محمود علی بلندی از باشگاه شهید زین الدین در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد، مهرداد رزمی از باشگاه شهید رواقی موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد و محمدرضا عباسی از باشگاه دماوند در جایگاه قرار گرفت.

این دوره از رقابت‌ها را حسین صباغی، ابوالفضل شجاع‌فرد، سید ذبیح‌الله رشید الاسلامی، محمدحسین موتمنی، حسین ملازاده‌ قمی، علی تقدیری، امیر عبدالمحمد قضاوت کردند، ضمن اینکه محمدحسین شجاع‌ فرد، حسین صباغی و محمدجواد بهنام فرد اعضای هیئت ژوری بودند و سرپرستی مسابقات نیز بر عهده محمدحسین شجاع‌فرد بود و محمدجواد بهنام فرد نیز دبیر فنی رقابت‌ها بود.

در مراسم پایانی نیز از افراد برتر اول تا سوم با اهدای مدال و حکم قهرمانی و کاپ تیم‌های اول تا سوم از برترین‌ها تجلیل شد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdci.3a5ct1ayybc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما