پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب : 48349
منبع : خبرگزاری فارس
در تركيب تيم ملي نوجوانان ايران

3 نماينده قم راهي رقابت‌هاي دووميداني 2017 آسيا شدند

قم نيوز : قم نیوز:سه نماينده استان قم در تركيب تيم ملي دووميداني نوجوانان ايران به مسابقات دووميداني 2017 قهرماني پسران آسيا اعزام شدند.
در تركيب تيم ملي نوجوانان ايران؛ 3 نماينده قم راهي رقابت‌هاي دووميداني 2017 آسيا شدند
در تركيب تيم ملي نوجوانان ايران؛ 3 نماينده قم راهي رقابت‌هاي دووميداني 2017 آسيا شدند
به گزارش قم نیوز، بعد از سهمیه‌هایی که در سال 2016 پیکارهای دوومیدانی قهرمانی رده سنی جوانان آسیا نصیب دوومیدانی قم شد و یک ورزشکار به همراه یک رئیس هیأت‌‌‌ دوومیدانی استان قم راهی این رقابت‌ها شدند، امسال سه نماینده قم در مسابقات آسیایی نوجوانان به میدان می‌روند.

سال گذشته علی رضایی رئیس هیأت‌‌‌ دوومیدانی استان قم سرمربی تیم ملی دوومیدانی جوانان ایران در پیکارهای قهرمانی آسیا بود و امسال وی به عنوان سرپرست تیم ملی را در رقابت‌های 2017 قهرمانی نوجوانان آسیا همراهی می‌کند و دو نماینده دیگر قم نیز در کنار وی هستند.

علی سلامتیان به نمایندگی از استعدادهای و نخبه‌های دوومیدانی قم با توجه به درخشش در مسابقات انتخابی تیم ملی دوومیدانی نوجوانان و پیکارهای قهرمانی کشور به عنوان یکی از دوومیدانی‌کاران ملی‌پوش قم در این دوره از پیکارهای آسیایی برای کسب مدال به میدان می‌رود.

اما یکی از سازنده‌ترین مربیان سال‌های اخیر دوومیدانی قم که نقش ارزنده‌ و غیر قابل انکاری در استعدادیابی، نخبه‌پروری و سرمایه‌گذاری در رده‌های سنی پایه این رشته ورزشی ایفا کرده و ورزشکاران زیادی را به سطح اول دوومیدانی ایران معرفی کرده یعنی محمدرضا اسحاقی نیز نماینده قم در کادر فنی تیم ملی دوومیدانی نوجوانان ایران است، ضمن اینکه اسحاقی مسوولیت دبیری هیأت‌‌‌ دوومیدانی قم را نیز بر عهده دارد.

بعد از مدت‌ها تمرین در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران امروز نوبت به اعزام تیم ملی دوومیدانی نوجوانان ایران به مسابقات 2017 قهرمانی آسیا رسید و این تیم متشکل از بهترین‌های حال حاضر این رده در مواد و رشته‌های مختلف هر دو بخش دختران و پسرانی راهی شرق قاره کهن شد.

این در شرایطی است که رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی کشور تایلند به انجام می‌رسد و تیم ملی ایران متشکل از ملی‌پوشان استان‌های قم، خراسان‌رضوی، زنجان، همدان، اصفهان، قزوین، تهران، گلستان، فارس و چهار محال و بختیاری در این دوره از مسابقات به میدان می‌رود.

در کنار علی سلامتیان ملی‌پوش دوومیدانی قم 20 دوومیدانی‌کار دیگر نیز عضو تیم ملی هستند که در این رقابت ها حضور خواهند داشت، ضمن اینکه در کنار محمدرضا اسحاقی مربی استان قم، مربیانی از استان‌های اصفهان، زنجان، همدان، چهار محال و بختیاری، گلستان و تهران در کادر فنی عضویت دارند و از 31 اردیبهشت تا سوم خرداد در بانکوک تایلند تیم ملی را هدایت خواهند کرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchwxnk.23n6kdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما