دوشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 4852
حجت الاسلام سعیدی عنوان کرد:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

قم نيوز : قم نیوز: امام جمعه قم با تاکید بر پایبندی کاندیداها به الزامات مشارکت حداکثری گفت: مردم همیشه همراه نظام جمهوری اسلامی هستند و در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضوری تاریخی را از خود به نمایش می‌گذارند.
مشارکت حداکثری مردم در انتخابات
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام  سید محمد سعیدی گفت: مشارکت حداکثری نکته بسیار مهمی است که باید همه افراد به آن توجه کنند.

وی با بیان اینکه الزامات مشارکت حداکثری متفاوت است و باید از سوی افراد مختلف اعمال شود، افزود: کاندیداها در وقت تبلیغات انتخابات باید با بیان صحیح مواضع خود، مردم را دلگرم و آنان را به مشارکت حداکثری دعوت کنند.

تولیت آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه‌ با اشاره به توطئه‌های دشمنان، خاطرنشان کرد: مردم هم مراقب توطئه‌گران باشند که این مراقبت تأثیر فراوانی در حضور منسجم آنها در صحنه خواهد داشت.

سعیدی تاکید کرد: برگزاری باشکوه راهپیمایی۲۲بهمن‌ماه نشان داد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز با حضور گسترده مردم همراه خواهد بود.

وی ادامه داد: مردم با تجربه‌ای که در طول سی و چند سال تاریخ انقلاب اسلامی اندوخته و انتخابات فراوانی را پشت سر گذاشته‌اند، به ویژه تجربه انتخابات سال ۸۸ و فتنه پس از آن و همچنین توطئه‌های که دشمن انجام می‌دهد، در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، بیش از گذشته، با شور و حرارت بالا، تعقل و تعهد بیشتر، نسبت به گذشته مشارکت حداکثری خواهند داشت.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdca.mnyk49nau5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما