يکشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۱۱
کد مطلب : 5279
آیت الله سعیدی عنوان کرد:

ملت ایران پای همه سختی ها می ایستد

قم نيوز : قم نیوز: تولیت آستانه مقدسه قم گفت: ملت ایران با حضور شکوه مند در همه عرصه ها، نظام جمهوری اسلامی را سر فراز کرده و پای همه سختی ها می ایستد.
ملت ایران پای همه سختی ها می ایستد
به گزارش قم نیوز، آیت الله سید محمد سعیدی صبح امروز در دیدار با مسوولان کمیته امداد امام خمینی استان قم ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت معصومه و تقدیر از افرادی که در مراسم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت و همکاری نمودند اظهار داشت: ولی نعمت ما مردمی هستند با تحمل همه سختی ها همواره در صحنه حضور دارند و به نظام اسلامی وفادار هستند.

وی همچنین با عرض تبریک به مناسبت هفته نیکوکاری بیان داشت: امیدواریم هفته پر خیر و برکتی را پیش رو داشته باشیم و کمیته امداد استان با برنامه ریزی مناسب اهتمام ویژه ای برای به کمک به افراد نیازمند داشته باشد.

آیت الله سعیدی خاطرنشان کرد: این که کمیته امداد بعضی از مردم غیور ایران اسلامی را تحت نظر، پوشش و حمایت خود قرار دهد باعث افتخار و شعف است.

امام جمعه قم افزود: افرادی که در کمیته امداد مشغول خدمت هستند از جایگاه بالایی برخوردار اند و در عمل به وظایف و تکلیف خود نسبت به بندگان و امانت های الهی مورد امتحان خداوند قرار دارند.

وی عنوان کرد: روزی که کمیته امداد تاسیس شد کسی چنین چشم انداز پر برکتی را برای آن متصور نمی شد اما امروز به برکت حرکت و جهاد در راه خدا و شکر نعمتش، خدمات و امکانات کمیته امداد تا حد مطلوبی افزایش و گسترش پیدا کرده است.

سعیدی با اشاره به این که بخشی از بودجه و کمک های کمیته امداد قم توسط زائران و مجاوران کریمه اهل بیت  تامین می شود تاکید کرد: تشکر از زائران با استفاده از نصب بنر و ایجاد پایگاه هایی در ورودی های شهر و همچنین تهیه بسته های فرهنگی و توزیع آن از فعالیت های است که باید در مسیر تحقق آیه " لَئِنْ شَکَرْتُمْ لَأَزیدَنَّکُمْ‏" صورت گیرد.

وی همچنین گفت: آنچه به شهر قم بهاء و ارزش بخشیده و موجب جاذبه بالای این شهر شده، وجود مزجع شریف حضرت فاطمه معصومه است که کمیته امداد باید با برنامه ریزی مناسب برای بهره گیری از این ظرفیت الهی اقدامات لازم را انجام دهد.

تولیت آستانه مقدسه قم در پایان یادآور شد: ایجاد یک پایگاه یا برنامه ایی با عنوانی مانند کمیته امداد و حضرت معصومه می تواند در بهبود همکاری مردم با این نهاد نقش بسزایی داشته باشد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdce.f8nbjh8wo9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما