دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 48553
منبع : خبرگزاری فارس
در 3 مرحله صورت می‌گیرد

اعزام ورزشکاران قم به لیگ سه‌گانه ایران

قم نيوز : قم نیوز: ورزشکاران متخصص رشته‌های دوومیدانی، شنا و دوچرخه‌سواری به نمایندگی از قم در مسابقات لیگ سه‌گانه کشور به میدان می‌روند.
اعزام ورزشکاران قم به لیگ سه‌گانه ایران
به گزارش قم نیوز، هیأت‌ ورزش‌های سه‌گانه یکی از هیات‌های ورزشی فعال در استان قم است که ورزشکاران آن تخصص فعالیت در رشته‌های دوومیدانی، شنا و دوچرخه‌سواری را دارند و هر ساله در پیکارهای لیگ و مسابقات قهرمانی کشور به میدان می‌روند.

در حال حاضر این هیأت‌ ورزشی به ریاست سردار کاظم مجتبایی فرمانده نیروی انتظامی استان قم فعالیت می‌‌کند و یکی از مهمترین میادین پیش‌روی ورزشکاران فعال این هیأت‌ ورزشی، مسابقات لیگ سراسری سه‌گانه باشگا‌ه‌های کشور در سال 1396 است که طبق برنامه‌ریزی فدراسیون سه‌گانه برگزار می‌شود.

فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه برای برگزاری لیگی پویا و منسجم به منظور رشد و توسعه کمی و کیفی ورزش سه‌گانه در تمامی استان‌های کشور برنامه‌ریزی کرده و هیأت‌ قم نیز با توجه به سابقه حضور در لیگ سه‌گانه، یکی از استان‌های دعوت شده به این مسابقات محسوب می‌شود.

فدراسیون سه‌گانه هماهنگی‌های لازم برای برگزاری لیگ سال 1396 را در حالی انجام داده که لیگ سال 1395 سه‌گانه به دلیل استقبال نکردن حامیان مالی برگزار نشد و این فدراسیون در نظر دارد لیگ امسال را با حضور حداکثری تیم‌ها و هیات‌های استانی برگزار کند.

با توجه به شرایط و ضوابط لیگ سال 96، مسابقات لیگ امسال در سه مرحله برگزار می‌شود و تیم‌های مایل به شرکت در این رقابت‌ها هم اکنون مشغول تمرین و آماده‌سازی هستند تا پس از ماه مبارک رمضان و در دهه دوم تیر ماه سال جاری در مرحله نخست به میدان بروند.

این در حالی است که هنوز میزبان پیکارهای مرحله نخست این مسابقات مشخص نشده، ضمن اینکه مسابقات در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود و همزمان با مرحله نخست رقابت‌های لیگ، مسابقات سه‌گانه قهرمانی کشور در رد‌های سنی نونهالان و نوجوانان نیز به انجام می‌رسد‏، ضمن اینکه جلسه هماهنگی با سرپرستان تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات برگزار شده است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcexn8e.jh8vni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما