دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب : 4606
با پایان رقابت‌های جام فجر؛

برترین‌های دوچرخه ‌سواری قم معرفی شدند

قم نيوز : قم نيوز: نایب ريیس هیئت دوچرخه سواری استان قم گفت: افراد برتر رقابت‌های دوچرخه ‌سواری استان قم در پایان رقابت مدعیان در سه رده سنی معرفی شدند.
برترین‌های دوچرخه ‌سواری قم معرفی شدند
به گزارش قم نيوز، جعفر مدرسی اظهار کرد: رقابت‌های دوچرخه ‌سواری قهرمانی استان قم با شرکت دوچرخه ‌‌سواران نوجوان، جوان و بزرگسال برگزار شد و با معرفی دوچرخه‌سواران اول تا سوم هر سه رده سنی به پایان رسید.

وی افزود: دوچرخه ‌سواران شرکت‌ کننده در پیکارهای دوچرخه‌‌ سواری قهرمانی استان قم در یکی از مهم‌ترین رقابت‌های گرامیداشت سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در مسافت قابل توجهی با یکدیگر برای کسب مقام‌های اول تا سوم رقابتی نزدیک و فشرده را برگزار کردند که در نهایت با حضور مسوولان هیئت از برترین‌ها تجلیل شد.

نایب ريیس هیئت دوچرخه سواری استان قم اضافه کرد: در این مسابقات که در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد، در رده سنی نوجوانان سعید فریدنیا بالاتر از سایر شرکت‌کنندگان در جایگاه نخست ایستاد و موفق به کسب مقام قهرمانی پیکارهای دوچرخه‌سواری قم شد.

وی ابراز داشت: این در حالی است که در پایان رقابت‌های رده سنی نوجوانان بعد از سعید فریدنیا قهرمان این رده سنی، عنوان نایب قهرمانی به محمدرضا ترابی رسید و در نهایت با مقام سوم محمد ماندگاری، مسابقات این رده سنی به پایان رسید.

مدرسی بیان کرد: در رده سنی جوانان این دوره از مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی استان قم، امیرحسین مشیری زودتر از سایر رقبا مسافت تعیین شده را رکاب زد و به خط پایان رسید تا عنوان نخست و مقام قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص دهد.

وی ادامه داد: در این رده سنی مهدی رحمتی دیگر دوچرخه‌سوار مدعی عنوان قهرمانی در جایگاه دوم ایستاد و نایب‌قهرمان شد، ضمن اینکه نفر سوم این دوره از رقابت‌ها در رده سنی جوانان معرفی نشد.

نایب رييس هیئت دوچرخه سواری استان قم افزود: پایان رقابت‌های رده سنی بزرگسالان با قهرمانی علیرضا تنباکویی همراه بود که با بهترین زمان ممکن از دیگر دوچرخه ‌سواران شرکت‌کننده زودتر مسیر مشخص را رکاب زد و در جایگاه نخست مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی قم قرار گرفت.

وی یاد آور شد: در این رده سنی بعد از علیرضا تنباکویی قهرمان مسابقات، مصطفی اکبری در جایگاه دوم ایستاد و موفق به کسب مقام نایب‌قهرمانی شد، ضمن اینکه هادی حسینی دیگر مدعی این رده سنی در نهایت با کسب مقام سوم این دوره از رقابت‌ها به کار خود پایان داد.

مدرسی با اشاره به سطح بالایی این دوره از رقابت‌ها، خاطرنشان کرد: هیئت دوچرخه‌ سواری رقابت‌های دوچرخه‌ سواری قهرمانی استان را به منظور شناخت استعدادهای جدید دوچرخه‌سواران قمی برای حضوری موفق در رقابت‌های مهم برگزار کرد.

وی بیان کرد: دوچرخه‌سواران نوجوان و جوان قمی با استعداد بسیار خوبی که از آن برخوردار هستند می‌توانند در رقابت‌های لیگ و قهرمانی کورسی و کوهستان کشور موفقیت‌های ارزنده‌ای کسب کنند و توانمندی دوچرخه سواری قم را نشان دهند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdch.vnkt23n--ftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما