دوشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب : 4857
در رقابت های کاراته قهرمانی قم؛

تیم شهید زین‌الدین قهرمان رقابت های کاتای قم شد

قم نيوز : قم نیوز: مسابقات کاراته قهرمانی قم در بخش کاتا در پایان رقابت‌ کاتاروهای باشگاه‌های مختلف با مقام قهرمانی باشگاه شهید زین‌الدین قم پایان یافت.
تیم شهید زین‌الدین قهرمان رقابت های کاتای قم شد
به گزارش قم نیوز، مسابقات قهرمانی کاراته استان قم در بخش کاتا با حضور کاتاروهای مدعی رده سنی نونهالان از ۲۰ باشگاه فعال کاتای قم در سالن کاراته دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد و امروز با معرفی برترین‌ها به پایان رسید.

با توجه به اینکه مسابقات قهرمانی کشور در پیش است، رقابت‌های کاتای قم به منظور ارزیابی کاتاروهای منتخب استان قم برای اعزام به پیکارهای قهرمانی کشور، با قضاوت داوران سرشناس بخش کاتای کاراته قم به انجام رسید.

برای برگزاری مطلوب رقابت‌ بین کاتاروهای شرکت کننده، تنی چند از داوران مطرح رشته کاتا این مسابقات را قضاوت کردند و در نهایت رقابت‌‌های قهرمانی رده سنی نونهالان کاتای استان قم با قهرمانی باشگاه کاتای شهید زین الدین قم به کار خود پایان داد.

در پایان این مسابقات که کاتاروهای شرکت کننده در آن در بخش انفرادی با یکدیگر مسابقه دادند، در رده سنی نونهالان کاتاروهای مستعدی حضور داشتند که تعداد آنها به اضافه ورزشکاران بخش کومیته به نزدیک ۲۰۰ کاتارو می‌رسید.

با انجام جدال مدعیان شرکت کننده در این دوره از پیکارها، علیرضا خدری کاتاروی خوش استیل و با آتیه باشگاه شهید زین‌الدین با اجرای کاتاهای دیدنی از سد تمام رقبا گذشت و عنوان نخست و مقام قهرمانی این دوره از پیکارها را از آن خود کرد.

همچنین در این رده سنی مجتبی خوشرو دیگر عضو شرکت کننده باشگاه کاتای شهید زین الدین قم در این دوره از رقابت‌ها، با عملکردی خوب در این دوره از پیکارها در جایگاه دوم ایستاد و موفق به کسب مقام نایب‌قهرمانی شد.

نفرات قهرمان و نایب قهرمان پیکارهای کاتای رده سنی نونهالان قم در حالی معرفی شدند که در پایان این دوره از رقابت‌ها، محمدامین فدایی حسین و مهدی پایدار کاتاروهای شرکت کننده از باشگاه کاتای علوم پزشکی قم در جایگاه سوم مشترک ایستادند.

رقابت‌های بخش انفرادی مسابقات کاتا قهرمانی رده سنی نونهالان قم در حالی نفرات برتر خود را شناخت که در رده بندی بخش تیمی نیز تیم‌های برتر معرفی شدند و طی آن کاتاروهای باشگاه شهید زین الدین مقام قهرمانی این دوره را از آن خود کردند.

همچنین بعد از کاتاروهای باشگاه شهید زین الدین که با توجه به برخورداری از مربیان خوب و پر تلاش همواره در کاتا تیم برتر مسابقات استانی هستند، کاتاروهای باشگاه علوم پزشکی قم در جایگاه دوم ایستاده و نایب قهرمان شدند، ضمن اینکه مقام سوم به تیم کاتای شهید بیطرفان قم رسید.

رقابت‌های کاتای قهرمانی رده سنی نونهالان کاراته قم در حالی با معرفی افراد برتر به پایان رسید که در ادامه این دوره از مسابقات قرار است ورزشکاران شرکت کننده در بخش کومیته برای کسب عناوین برتر با یکدیگر رقابت کنند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcf.tdjiw6dcegiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما