دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۹
کد مطلب : 48890
منبع : خبرگزاری فارس
در دویست و سی‌وسومین جلسه شورای شهر قم مطرح می‌شود

اخذ مجوز نامگذاری 11 فقره از شوارع و معابر شهر

قم نيوز : قم نیوز: در دویست و سی‌وسومین جلسه شورای اسلامی شهر قم بحث اخذ مجوز نامگذاری 11 فقره شوارع و معابر شهر قم مطرح می‌شود.
در دویست و سی‌وسومین جلسه شورای اسلامی شهر قم بحث اخذ مجوز نامگذاری 11 فقره شوارع و معابر شهر قم مطرح می‌شود.
در دویست و سی‌وسومین جلسه شورای اسلامی شهر قم بحث اخذ مجوز نامگذاری 11 فقره شوارع و معابر شهر قم مطرح می‌شود.
به گزارش قم نیوز، دویست و سی‌وسومین جلسه شورای اسلامی شهر قم به ریاست ولی‌الله بیاتی از ساعت 18.30 عصر امروز و با حضور اعضا در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار خواهد شد.

در این جلسه براساس دستور مطرح شده نیز مدیران شهری حضور خواهند داشت. طبق برنامه جلسات گذشته سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار، علیرضا قاری قرآن معاون شهرسازی و امور زیربنایی، سیدامیر سامع معاون خدمات شهری و امور اجتماعی، محسن رنجبر معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی نیز در این جلسه حاضر می‌شوند.

نخستین صورت جلسه دویست‌ وسی وسومین جلسه شورای اسلامی شهر قم مربوط به جوابیه فرمانداری در ارتباط با مصوبه شماره 1330 مورخ 20 اردیبهشت امسال است که از سوی رئیس کمیسیون امور زیربنایی مطرح خواهد شد.

پس از طرح این موضوع و اعلام نظر اعضا حجت‌الاسلام سیدمحمد آتش‌زر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه سه دستور مرتبط با این کمیسیون را مطرح می‌کند.

جوابیه فرمانداری در ارتباط با مصوبه شماره 1335 مورخ 20 اردیبهشت موضوع جریمه آرای کمیسیون ماده 100 به حساب شهرداری برای بلوک‌های K و G مجتمع زمزم، جوابیه فرمانداری در ارتباط با مصوبه 1323 مورخ 20 اردیبهشت مجوز پرداخت حق‌الوکاله‌های شهردار سابق بالغ بر یک میلیارد و 190 میلیون ریال، جوابیه فرمانداری در ارتباط با مصوبه 1324 مجوز اعمال مساعدت به مستمری بگیران کارکنان فوت شده شهرداری از جمله دستور جلسات مرتبط با کمیسیون برنامه و بودجه است.

همچنین سه دستور جلسه مرتبط با کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین از سوی عباس ذاکریان رئیس این کمیسیون مطرح می‌شود.

جوابیه فرمانداری در ارتباط با مصوبه شماره 1321 مجوز تعویض اتوبوس‌های ایویکو با اتوبوس‌های بنز 457 بدون کولر متوقفی در سازمان به شرط کولردار کردن توسط بهره‌برداران، اخذ مجوز نامگذاری 11 فقره اسامی پیشنهادی برای نامگذاری شوارع و معابر شهر و طرح صورت جلسه کمیته بهداشت محیط زیست و کمیسیون از جمله مطالب مرتبط با این کمیسیون در دویست و سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر قم است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciuva5.t1av32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما