دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۰
کد مطلب : 48896
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم خبر داد

احداث سکوی انتقال زباله در منطقه 3

قم نيوز : قم نيوز: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از احداث سکوی انتقال زباله شهر در منطقه سه خبر داد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم خبر داد
احداث سکوی انتقال زباله در منطقه 3
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم خبر داد احداث سکوی انتقال زباله در منطقه 3

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم خبر داد
احداث سکوی انتقال زباله در منطقه 3
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از احداث سکوی انتقال زباله شهر در منطقه سه خبر داد.

به گزارش قم نيوز، سیدعبدالله میرابراهیمی امروز با اشاره به اقدامات سازمان مدیریت پسماند برای بهبود سیستم جمع‌آوری و انتقال زباله‌های شهر قم اظهار کرد: یکی از برنامه‌های ویژه سازمان احداث سکوهای انتقال زباله در شهر است که روند انتقال زباله را به صورت مکانیزه تامین می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه اجرای سکوهای انتقال زباله تاثیر بسزایی در افزایش راندمان جمع‌آوری و انتقال زباله و همچنین کاهش هزینه‌های حمل و نقل خواهد داشت بیان کرد: خودروهای کوچک جمع‌آوری زباله شهر در محل این سکوها زباله جمع‌آوری شده از منازل را تخلیه کرده و این زباله‌ها توسط خودروهای بزرگتر و تریلر به سمت سایت پردازش و دفع پسماند البرز منتقل می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با بیان اینکه سکوی انتقال زباله در منطقه سه به زودی تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد خاطرنشان کرد: این سکو با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال ساخته شده و به زودی به سیکل جمع‌آوری و انتقال زباله شهر اضافه خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این سکو حدود 300 تن زباله به صورت مکانیزه به سایت البرز منتقل می‌شود تصریح کرد: اجرای سکوی انتقال زباله در منطقه 6 نیز در دستور کار سازمان است که پیش‌بینی می‌کنیم پس از طی مراحل قانونی این پروژه نیز تا پایان آبان‌ماه در اختیار مردم قرار گیرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcepv8e.jh8voi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما