سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۱
کد مطلب : 48937
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت فوتبال استان قم:

مردم قم مراقب مدارس فوتبال غیرمجاز باشند

قم نيوز : قم نيوز: رئيس هیأت فوتبال استان قم گفت: از تمام خانواده‌ها و مردم فوتبال‌دوست قم می‌خواهیم فرزندان خود را تنها در مدارس فوتبال داراي مجوز ثبت‌نام کنند.
رئيس هیأت فوتبال استان قم گفت: از تمام خانواده‌ها و مردم فوتبال‌دوست قم می‌خواهیم فرزندان خود را تنها در مدارس فوتبال داراي مجوز ثبت‌نام کنند.
رئيس هیأت فوتبال استان قم گفت: از تمام خانواده‌ها و مردم فوتبال‌دوست قم می‌خواهیم فرزندان خود را تنها در مدارس فوتبال داراي مجوز ثبت‌نام کنند.
به گزارش قم نيوز، کریم بهرامی امروز با اشاره به نظارت دقیق این هیأت‌‌ بر فعالیت مدارس فوتبال فعال در قم، اظهار کرد: تمام باشگاه‌های فوتبال قم که قصد راه‌اندازی مدارس تابستانی این رشته در طرح اوقات فراغت را دارند باید هرچه سریع‌تر به کمیته جوانان و استعدادیابی هیأت فوتبال استان قم مراجعه و مدارک لازم را ارائه کنند تا مراحل صدور مجوز رسمی برای انجام شود.

وی اضافه کرد: از تمام خانواده‌ها و مردم فوتبال‌دوست قم تقاضا داریم در صورت تصمیم برای ثبت‌نام فرزندان خود در مدارس فوتبال، مجوز مربوط به سال‌های ۹۶ و ۹۷ آنها که از سوی هیأت فوتبال صادر شده را از مسؤولان و مربیان مربوطه بخواهند تا مورد تایید این هیأت‌‌ باشد.

رئیس هیأت‌‌ فوتبال استان قم تصریح کرد: فوتبال ورزش پرمخاطبی است و در بین تمام رشته‌های ورزشی که در فصل تابستان ممکن است برای خانواده‌ها به منظور حضور فرزندانشان در اوقات فراغت مورد توجه باشد، فوتبال جایگاه ویژه‌ای دارد و آمار مراجعه‌ها به مدارس فوتبال از سایر رشته‌ها بیشتر است.

وی تاکید کرد: چند سال است که تاکید ما به تمامی مردم و دوست‌داران فوتبال این است که فرزندان خود را در مدارسی ثبت‌نام کنند که دارای مجوز رسمی از این هیأت‌‌ باشد، چون هدف ما این است که خدایی ناخواسته مشکلی پیش نیاید و چنانچه بی‌توجهی در این زمینه صورت بگیرد، بروز هر اتفاق بر عهده مدارس فوتبال و خانواده‌ها خواهد بود.

بهرامی با اشاره به اهمیت اخذ مجوز مدارس فوتبال، بیان کرد: آن دسته از مدارس فوتبال فعال در قم دارای مجوز رسمی از این هیأت‌‌ ورزشی نیستند، هرگز نمی‌توانند در فستیوال و تمام مسابقات رده‌های سنی پایه فوتبال قم اعم از رقابت‌های زیر ۱۳، ۱۴ و ۱۵ سال شرکت کنند و خانواده‌ها باید توجه داشته باشند دارا بودن یک زمین و تعدادی مربی نمی‌تواند مشخص کننده این باشد که یک مدرسه فوتبال مجوز دارد یا خیر.

رئیس هیأت‌‌ فوتبال استان قم در پایان خاطرنشان کرد: تا پایان روز هشتم خرداد ماه تنها مدارس فوتبال باشگاه‌های عقاب پردیسان، سفید زاگرس، مهر، پیمان، قائم و صبا مجوز فعالیت به عنوان مدارس فوتبال تابستان سال جاری را از هیأت فوتبال استان قم دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام /  137
https://qomnews.ir/vdca0ony.49nae15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما