سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۹
کد مطلب : 50400
منبع : خبرگزاری فارس
با اعلام رسمي هیأت‌‌ فوتبال استان قم

فقط یک مدرسه فوتسال مجاز در قم فعاليت مي‌كند

صدور مجوز براي 15 مدرسه فوتبال
قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌‌ فوتبال استان قم با اشاره به فعاليت فقط يك مدرسه فوتسال مجاز در قم، از صدور مجوز فعاليت تابستاني براي 15 مدرسه فوتبال خبر داد.
فقط یک مدرسه فوتسال مجاز در قم فعاليت مي‌كند / صدور مجوز براي 15 مدرسه فوتبال
فقط یک مدرسه فوتسال مجاز در قم فعاليت مي‌كند / صدور مجوز براي 15 مدرسه فوتبال
به گزارش قم نیوز، کریم بهرامی امروز اظهار کرد: تا این هفته مجوز فعالیت تابستانی برای یک مدرسه فوتسال به نام پارسا در مجموعه ورزشی شهید شیرازی واقع در انتهای خیابان انصار صادر شده است و هیچ مدرسه دیگری برای فعالیت تابستانی در رشته فوتسال مجوز رسمی دریافت نکرده است.

وی اضافه کرد: تاکید مجموعه هیأت‌‌ فوتبال به تمامی شهروندان و هم‌استانی‌ها این است که برای ثبت‌نام فرزندان خود در مدارس فوتبال و فوتسال از این هیأت‌‌ که ساختمان آن در مجموعه ورزشی شهید حیدریان خیابان بلوار امین واقع شده، استعلام بگیرند چرا که سایر مدارس فوتسال هیچ‌گونه مجوزی از هیأت فوتبال استان قم دریافت نکرده‌اند.

رئیس هیأت‌‌ فوتبال استان قم در ادامه به صدور مجوز فعالیت برای تعداد زیادی از مدارس فوتبال در اوقات فراغت تابستان سال 1396 اشاره و بیان کرد: چهار مدرسه فوتبال شامل عقاب پردیسان، سفید زاگرس‌ مهر، پیمان قائم و ستارگان شاهین با مجوز این هیأت‌‌ در مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت مدرسه فوتبال یاران در چمن مصنوعی فدک اضافه کرد: همچنین سه مدرسه فوتبال شامل سیاه‌جامگان، هما و آبادگران در مجموعه ورزشی جوادالائمه منطقه نیروگاه فعال هستند و فعالیت مدرسه امید سهیل ماندگار در مجموعه ورزشی شهید حیدریان جریان دارد.

بهرامی ابراز کرد: سه مدرسه فوتبال متین دانش صباشهر، پیام و وحدت شریف نیز در زمین چمن دبیرستان امام صادق (ع) فعال هستند، ضمن اینکه ستارگان هلال‌احمر در مجموعه ورزشی اختصاصی هلال‌احمر، آریا در زمین چمن دانشگاه قم و الوند هنگ در مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر به ارائه خدمات آموزش فوتبال در اوقات فراغت امسال می‌پردازند و عموم شهروندان می‌توانند هرگونه مشکل یا شکایتی را به این هیأت‌‌ اطلاع دهند تا به موقع رسیدگی شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciu5aw.t1auu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما