سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۴
کد مطلب : 48946
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت‌‌ تنيس استان قم خبر داد

رقابت تنيسورهاي قم در جام رمضان كشور

قم نيوز : قم نيوز: دبیر هیأت‌‌ تنیس استان قم از اعزام تنیسورهای قم به رقابت با حریفان شرکت کننده در مسابقات جام رمضان تنیس قهرمانی کشور خبر داد.
دبير هیأت‌‌ تنيس استان قم خبر داد، رقابت تنيسورهاي قم در جام رمضان كشور
دبير هیأت‌‌ تنيس استان قم خبر داد، رقابت تنيسورهاي قم در جام رمضان كشور
به گزارش قم نيوز،سیدمقتدا خاتمی امروز اظهار کرد: با توجه به اینکه در تمام رده‌های سنی تنیسورهای فعال و آماده‌ای داریم، سعی ما این است که هیچ از رقابت‌های مهم و معتبر تنیس کشور شامل مسابقاتی که طبق تقویم فدراسیون برگزار می‌شود و همچنین رقابت‌هایی که در قالب تورنمنت، جشنواره یا جایزه بزرگ به انجام می‌رسد را به هیچ عنوان از دست ندهیم.

وی ادامه داد: در این سال‌ها‌ که تنیسورهای استان قم تقریبا در اکثر میادین مهم و معتبر داخلی تنیس حضور یافته و مقام‌های بسیار خوبی کسب کرده‌اند، یکی از جام‌های همیشه معتبر و مهم، مسابقات جام رمضان تنیس ایران بوده که نمایندگان قم از آن مقام‌های قابل توجهی نیز کسب کرده‌اند.

دبیر هیأت‌‌ تنیس استان قم اضافه کرد: سال گذشته تعداد 17 تنیسور به نمایندگی از قم در مسابقات جام رمضان تنیس ایران حضور یافتند و نتایج بسیار خوبی به دست آوردند، امسال نیز اکثر همان نفرات به اضافه چند تنیس‌باز جدید در کنار آنها بعد از پشت‌سر گذاشتن امتحانات پایان سال تحصیلی خود راهی جام رمضان می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: رقابت‌های جام رمضان هم توسط فدراسیون تنیس با حضور چهره‌های شاخص این رشته برگزار می‌شود و هم اینکه برخی از هیات‌ها، تعدادی از باشگاه‌ها و همچنین بعضی از آکادمی‌های تخصصی این رشته اقدام به برگزاری این جام می‌کنند که نمایندگان قم نیز در اکثر آنها حضور می‌یابند.

وی بیان کرد: خوبی و ارزش رقابت‌های جام رمضان تنیس این است که در تمام رده‌های سنی برگزار می‌شود و این فرصت بسیار خوبی ایجاد می‌کند که در آستانه مسابقات مهم سال 1396 تنیس ایران در قالب لیگ و قهرمانی کشور، تنیس‌بازان قم میزان آمادگی خود را نیز به خوبی محک بزنند.

وی در پایان اظهار کرد: در دوره قبل رقابت‌های جام رمضان شاهد حضور نفراتی همچون امیرحسین بادی، محمدحسین جلالیان، مهدی آدابی، سینا یوسف‌زاده، معین طاهری، محمد نیکوسخن، علی سیفی، رضا عبدالحسینی، مرتضی مرشدی، آرش میرعارفی و احسان حامدی از قم بودیم و امسال نیز اکثر این تنیسورها در جام رمضان حضور دارند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaiony.49nay15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما