جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 49066
منبع : خبرگزاری فارس
شهردار منطقه سه قم مطرح کرد

آماده‌سازی پارکسوار شمالی برای استقبال از زائرین 14 و 15 خرداد

قم نيوز : قم نيوز: شهردار منطقه سه قم از آماده‌سازی پارکسوار شمالی برای استقبال از زائرین 14 و 15 خرداد خبر داد.
آماده‌سازی پارکسوار شمالی برای استقبال از زائرین 14 و 15 خرداد
آماده‌سازی پارکسوار شمالی برای استقبال از زائرین 14 و 15 خرداد
به گزارش قم نيوز، علیرضا پوریافر امروز با بیان اینکه تمهیدات لازم برای استقبال از شرکت‌کنندگان در مراسم سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در تهران و زائرین در ایام 14 و 15 خرداد پیش‌بینی شده است اظهار کرد: با توجه به اینکه پارکسوار شمالی مرکز تبادل سفر این ایام و توقف اتوبوس‌ها است پاکسازی حد فاصل محوطه عوارضی تهران تا عوارضی کاشان و پارکسوار شمالی توسط مجموعه فضاهای سبز منطقه صورت می‌گیرد.

وی با اشاره تشکیل ستاد اطلاع‌رسانی شهرداری منطقه سه در پارکسوار شمالی تصریح کرد: همچنین نیروهای منطقه به صورت آماده باش در این ایام آماده خدمت رسانی به زائرین و همشهریان هستند.

شهردار منطقه سه قم استقرار دو عدد تانکر آب شیرین، تشکیل ایستگاه صلواتی، استقرار یک عدد تانکر آب غیر شرب و... را از دیگر اقدامات شهرداری منطقه در این ایام عنوان و خاطرنشان کرد: همچنین اقلامی همچون کارتن پلاست، پاکت زباله و... برای تامین نظافت پارکسوار به اندازه کافی برای این ایام پیش‌بینی شده است.

وی از استقرار اکیپ سد معبر منطقه در محدوده پارکسوار شمالی برای جلوگیری از سد معبر در این محل خبر داد و افزود: نیروهای خدمات شهری و مجموعه ستادی شهرداری در این ایام تمام توان خود را به کار خواهند گرفت تا خدمات مطلوبی را به زائرین و همشهریان ارائه کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcep78e.jh8opi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما