شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۰
کد مطلب : 49117
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس اداره پیش‌ بینی و تحقیقات هواشناسی قم خبر داد

افزایش دمای قم طی روزهای آتی

قم نيوز : قم نيوز: رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: طی روزهای آتی روند تغییرات دمایی استان، روند افزایشی است و روند افزایش دما در استان قم تا اواسط هفته جاری ادامه دارد.
افزایش دمای قم طی روزهای آتی
افزایش دمای قم طی روزهای آتی
به گزارش قم نيوز، محمدرضا قاضی با اشاره به آب و هوای استان قم طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان صاف همراه با وزش باد نسبتا شدید در برخی از ساعات بود.

وی ادامه داد: حداقل دمای استان قم 17 درجه و حداکثر دمای این استان 35 درجه به ثبت رسید و جهت وزش باد در استان قم شمال غربی و با حداکثر سرعتی بین 40 تا 55 کیلومتر بر ساعت است.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: فردا آب و هوای استان قم صاف و در برخی از ساعات همراه با وزش باد است، فردا جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعتی بین 30 تا 45 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

قاضی با اشاره به وضعیت دمای استان قم طی روزهای آتی اظهار کرد: فردا کمترین و بیشترین دما در استان 16 درجه و 36 درجه است، اما در روز دوشنبه حداقل و حداکثر دمای استان قم به 19 درجه و 38 درجه می‌رسد.

وی ادامه داد: در روز دوشنبه آب و هوای استان قم صاف و در برخی از ساعات همراه با وزش باد شدید است، در این روز جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعتی بین 50 تا 65 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته سردترین و گرم ترین نقطه استان قم به ترتیب منطقه دستجرد با 12 درجه و منطقه جمکران با 40 درجه بوده است.

قاضی با اشاره به وقوع پدیده گرد و خاک در استان قم اظهار کرد: در هفته جاری در روزهای دوشنبه و سه شنبه شاهد این پدیده در استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: طی روزهای آتی روند تغییرات دمایی استان قم، روند افزایشی است و روند افزایش دما در استان تا اواسط هفته جاری ادامه دارد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbz8ba.rhb98piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما