سه شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۵
کد مطلب : 51367
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس اداره پیش‌ بینی و تحقیقات هواشناسی قم:

دمای قم به 42 درجه می‌رسد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره ‌‌کل هواشناسی استان قم گفت: امروز بیشترین دمای استان 42 درجه است و جهت وزش باد در قم شرقی و با حداکثر سرعتی بین 40 تا 55 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.
دمای قم به 42 درجه می‌رسد
دمای قم به 42 درجه می‌رسد

به گزارش قم نیوز، محمد رضا قاضی امروز با اشاره به وضعیت آب و هوای استان طی روزهای آینده اظهار کرد: امروز آب و هوای قم صاف تا کمی ابری در برخی از ساعات همراه با وزش باد نسبتا شدید و گرد و خاک محلی است.

وی ادامه داد: امروز جهت وزش باد در استان قم شرقی و با حداکثر سرعتی بین 40 تا 55 کیلومتر بر ساعت است و بیشترین دمای استان 42 درجه پیش بینی شده است.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره ‌‌کل هواشناسی استان قم افزود: فردا آب و هوای استان صاف تا کمی ابری در برخی از ساعات همراه با وزش باد نسبتا شدید و گرد و خاک محلی خواهد بود.

قاضی با اشاره به وضعیت باد در استان قم اظهار کرد: فردا جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعتی بین 40 تا 55 کیلومتر بر ساعت است، در این روز کمترین دمای قم 23 درجه و بیشترین دمای استان 43 درجه خواهد بود.

وی ادامه داد: آب و هوای استان قم در روز پنجشنبه صاف تا قسمتی ابری در برخی از ساعات همراه با وزش باد نسبتا شدید و گرد و خاک محلی است.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره ‌‌کل هواشناسی استان قم افزود: جهت وزش باد در استان در روز پنجشنبه جنوب شرقی و با حداکثر سرعتی بین 40 تا 55 کیلومتر بر ساعت است، در این روز حداقل و حداکثر دمای استان قم 24 درجه و 43 درجه خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم در 24 ساعت گذشته به ترتیب 22 درجه و 41 درجه بود، همچنین برای روز پنجشنبه هفته جاری افزایش نسبی دما در نیمه غربی کشور پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbzfbs.rhb80piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما