دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب : 49196
منبع : خبرگزاری فارس
معاون پرورشي و فرهنگي اداره‌كل آموزش و پرورش استان قم خبر داد

تجليل از 140 برگزيده مرحله استاني پرسش مهر

قم نيوز : قم نيوز: معاون پرورشي و فرهنگي اداره‌كل آموزش و پرورش استان قم از تجليل 140 نفر از برگزيدگان مرحله استاني پرسش مهر خبر داد.
تجليل از 140 برگزيده مرحله استاني پرسش مهر
تجليل از 140 برگزيده مرحله استاني پرسش مهر
به گزارش قم نيوز، ناصر حمزه‌ای امروز با اشاره به همایش تجلیل از دانش‌آموزان و فرهنگیان برگزیده پرسش مهر اظهار کرد: 140 نفر از فرهنگیان و دانش‌آموزانی که در مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری حائز رتبه شده بودند طی مراسمی تجلیل می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: برگزیدگان استانی پرسش مهر شامل 64 نفر از دانش‌آموزان و 76 نفر از فرهنگیان در رشته‌های پوستر، کاریکاتور، خوشنویسی، عکاسی، طراحی، فیلم کوتاه، داستان، مقاله، وبلاگ و... هستند که از این تعداد 11 نفر در سطح کشوری برگزیده شدند که مورد تجلیل قرار گرفتند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه این مسابقه هر سال با طرح پرسش رئیس جمهور همزمان با نخستین روز بازگشایی مدارس در زمینه مهمترین چالش فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی آغاز می‌شود گفت: این پرسش توجه دانش‌آموزان و همکاران را به سوی مسائل این حوزه معطوف می‌کند تا مسائل مهم اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی از سوی دانش‌آموزان و فرهنگیان مورد بررسی قرار گیرد.

وی عنوان کرد: متقاضیان شرکت در این مسابقه آثار خود را بر مبنای آن سؤال طراحی و عرضه می‌کنند و  علاوه بر شکوفایی ذهن دانش‌آموزان و توجه دادن آنها به مسائل مهم کشور پیشنهاداتی در لا به لای این آثار مشاهده می‌شود.

حمزه‌ای یادآور شد: 24 نفر از همکاران فرهنگی که در مسابقات قرائت و حفظ قرآن و نهج‌البلاغه و روش تدریس احکام حائز رتبه شدند در همایش تجلیل شده از برگزیدگان پرسش مهر استان تقدیر می‌شوند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciqza5.t1a332bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما