چهارشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب : 4937
رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر كشور گفت:

عملکرد خوب استان قم در سازمان امداد و نجات

قم نيوز : قم نیوز: محمود مظفر بیان کرد: استان قم در ارتباطات رادیویی، زمان حضور در صحنه حوادث، توان افزایی و آمادگی تیم های امدادی عملكرد خوبی در سطح كشور داشته است.
عملکرد خوب استان قم در سازمان امداد و نجات
به گزارش قم نیوز، محمود مظفر روز چهارشنبه در گردهمایی معاونین امداد و نجات سراسر كشور كه در قم برگزار شد اظهار داشت: زمان امداد رسانی جاده ای به حادثه دیدگان در ۱۷ دقیقه صورت می گرفت كه این زمان در سال ۱۳۹۰ به ۱۲ دقیقه كاهش یافته و درصدد هستیم تا با ارزیابی عملكرد ها و تجهیز منابع خدمت رسانی، این زمان را به 8 دقیقه برسانیم.

وی ادامه داد: میانگین زمان اطلاع رسانی حوادث جاده ای از زمان وقوع حادثه تا اطلاع به جمعیت هلال احمر، هشت دقیقه طول می كشد و میانگین مدت زمان عملیات در حوادث جاده ای از آغاز تا پایان عملیات به ۵۲ دقیقه رسیده است.

مظفر، گزارشی از عملكرد سازمان امداد و نجات ارائه كرد و گفت: از ابتدای سال ۱۳۹۰ تا كنون مجموع حوادث به وقوع پیوسته، شامل ۱۲ هزار و ۶۹۴ مورد، مجموع كل حادثه دیدگان ر ۱۶۴ هزار و ۲۵۴ نفر و كل تیم های عملیاتی اعزام شده ۱۶ هزار و ۱۹۵ تیم بوده است.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر كشور، افزود: در مدت یاد شده به ۱۲۴ هزار و ۳۷۳ نفر خدمات امدادی ارائه شده است.

وی هدف از برگزاری گردهمایی معاونین سازمان امداد و نجات را ارزیابی عملكرد ادارات امداد و نجات در سراسر كشور عنوان كرد.

مظفر، افزود: استان قم در ارتباطات رادیویی، زمان حضور در صحنه حوادث، توان افزایی و آمادگی تیم های امدادی عملكرد خوبی در سطح كشور داشته است.

گردهمایی معاونین امداد و نجات سراسر كشور روز چهارشنبه با هدف ارزیابی برنامه های ابلاغی سال ۱۳۹۰ سازمان امداد و نجات و طرح نوروزی به میزبانی جمعیت هلال احمر قم برگزار شد.

در این گردهمایی، مدیران و معاونان جمعیت هلال احمر سراسر كشور حضور داشتند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdce.x8ebjh8of9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما