دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب : 49482
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌ بسکتبال استان قم خبر داد

آماده‌سازی استعدادهای قم برای مسابقات نوجوانان و مینی‌بسکتبال کشور

قم نيوز : قم نيوز: رئیس هیأت‌ بسکتبال استان قم از آغاز تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی استعدادهای قم برای حضور در مینی‌بسکتبال و مسابقات نوجوانان کشور خبر داد.
آماده‌سازی استعدادهای قم برای مسابقات نوجوانان و مینی‌بسکتبال کشور
آماده‌سازی استعدادهای قم برای مسابقات نوجوانان و مینی‌بسکتبال کشور
به گزارش قم نيوز، مرتضی سخایی امروز، اظهار کرد: با توجه به اینکه در جریان زمان برگزاری رقابت‌های قهرمانی رده‌های سنی پایه کشور از مینی‌بسکتبال تا پیکارهای رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان این رشته بودیم، برای برگزاری رقابت‌های استانی برنامه‌ریزی کردیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه رقابت‌های لیگ بسکتبال باشگاه‌های استان قم با کیفیت بسیار خوبی در تمام رده‌های سنی به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت تا مربیان تیم‌های اعزامی قم به رقابت‌های قهرمانی سال 1396 بسکتبال کشور به دقت عملکرد بازیکنان را آنالیز و بررسی کرده و بهترین‌ها را برای عضویت در ترکیب تیم‌های منتخب قم گزینش کنند.

رئیس هیأت‌ بسکتبال استان قم اضافه کرد: تمرینات تیم رده سنی نوجوانان قم برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشور از روز سه‌شنبه شانزدهم خرداد ماه هر روز در نوبت عصر از ساعت 17 تا 18:30 برگزار می‌شود تا این تیم در بهترین شرایط برابر حریفان خود صف‌آرایی کند.

وی خاطرنشان کرد: سالن ورزشی شهید رضائیان میزبان اردوی تیم منتخب نوجوانان هیأت‌ بسکتبال قم است و بازیکنان متولد یازدهم دی‌ماه سال 1380 به بعد در ترکیب این تیم به میدان می‌روند تا برای کسب بهترین نتایج از رقابت‌های نوجوانان کشور آماده شوند.

سخایی همچنین به آغاز تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم مینی بسکتبال قم برای حضور در مسابقات کشوری سال جاری اشاره و بیان کرد: با توجه به شرایط سنی در نظر گرفته شده برای مسابقات مینی بسکتبال، بازیکنان متولد یازدهم دی‌ماه سال 1383 به بعد مجاز به حضور در این بازی‌ها هستند.

وی یاد آور شد: تمرینات تیم مینی بسکتبال قم نیز از روز سه‌شنبه شانزدهم خرداد ماه هر روز از ساعت 9:30 تا 11 در خانه بسکتبال برگزار می‌شود و رده‌های سنی دیگر در بخش پسران و همچنین تیم‌های فعال در قسمت دختران نیز به مرور کارهای آماده‌سازی خود را برای حضور در مسابقات کشوری آغاز خواهند کرد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgxt9t.ak9y74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما