شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۱۵
کد مطلب : 50573
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت بسکتبال قم خبر داد؛

اعزام تیم مینی بسکتبال دختران قم به مرحله اول قهرمانی کشور

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت بسکتبال استان قم از اعزام تیم مینی بسکتبال دختران قم به مرحله اول قهرمانی کشور در شاهرود خبر داد.
اعزام تیم مینی بسکتبال دختران قم به مرحله اول قهرمانی کشور
اعزام تیم مینی بسکتبال دختران قم به مرحله اول قهرمانی کشور
به گزارش قم نیوز، مرتضی سخایی اظهار داشت: هیئت بسکتبال استان قم اعزام تیم‌های پایه قم در ۲ بخش پسران و دختران به مسابقات قهرمانی کشور را امسال نیز همانند سال گذشته با قدرت دنبال می‌کند و این اعزام‌ها با حضور تیم دختران قم در مسابقات مینی بسکتبال کشور کلید می‌خورد.

وی افزود: تیم مینی بسکتبال دختران قم امروز برای حضور در مرحله اول مسابقات مینی بسکتبال قهرمانی کشور قم را به مقصد شاهرود ترک می‌کند و حضور دختران بسکتبال قم در این مسابقات، گامی برای تجربه اندوزی آنها و اقدامی برای آینده بسکتبال بانوان قم است.

رئیس هیئت بسکتبال استان قم گفت: بازیکنان تیم مینی بسکتبال دختران قم در این رقابت‌ها را زهرا شیخ هادی، مشکات داوری، پریسا خداگو، راحیل کرمی، مائده جبالی، محیا قدسی، نگار فرخ‌زاده، زهرا رامندی، سارا رامندی، فاطمه کریمیان، زهرا بهرامی و ثنا واحدی تشکیل می‌دهند.

سخایی بیان داشت: هدایت این تیم بر عهده سمیه گلی است و طاهره جوان دلیر به عنوان سرپرست این تیم را همراهی می‌کند ضمن اینکه یک داور از استان قم به نام زهره بهمنی همراه با این تیم عازم شاهرود شده تا در این مسابقات قضاوت کند.

وی عنوان کرد: تیم‌های سمنان، تهران، قم و مازندران در این مسابقات حضور دارند که به میزبانی هیئت بسکتبال استان سمنان رقابت می‌کنند و ۲ تیم برتر این گروه راهی مسابقات مرحله دوم مینی بسکتبال دختران کشور می‌شوند.

رئیس هیئت بسکتبال استان قم تصریح کرد: بسکتبال بانوان قم نیاز به توسعه و افزایش ورزشکار و سطح آن‌ها در رده‌های سنی پایه دارد و اگر به دنبال موفقیت در آینده هستیم امروز باید نگاهی جدی به بخش پایه داشته باشیم.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjtiei.uqeyazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما