دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۸
کد مطلب : 49507
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم:

مشارکت آحاد مردم ارزش‌های دفاع مقدس را ماندگار می‌کند

قم نيوز : قم نيوز: استاندار قم گفت: حضور و مشارکت آحاد مردم و سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه ایثار و شهادت، ارزش‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس را ماندگار می‌کند.
مشارکت آحاد مردم ارزش‌های دفاع مقدس را ماندگار می‌کند
مشارکت آحاد مردم ارزش‌های دفاع مقدس را ماندگار می‌کند
به گزارش قم نيوز، سید مهدی صادقی در دیدار احمد حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اظهار داشت: دفاع مقدس آینه حضور آحاد قشرهای مردم در دفاع از ارزش‌های اسلامی بود و لذا حفظ و ترویج دستاوردها و ارزش‌های متعالی آن نیز اقدامی همگانی می‌طلبد.

وی با بیان اینکه شهدا، جانبازان و ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام، متعلق به عموم مردم هستند، افزود: ازاین رو امور مربوط به فرهنگ ایثار و شهادت و سال‌های دفاع مقدس، بدون اتکای صرف به دستگاه‌های دولتی، هر چه مردمی‌تر باشد و گستره مشارکت بیشتری را در بر بگیرد، ماندگاری و قوام آن بیشتر است.

استاندار قم با اشاره به اینکه سمن‌ها و موسسه‌هایی هستند که در زمینه ترویج فرهنگ دفاع مقدس اقدامات ارزشمندی را در قم انجام داده‌اند که برد کشوری هم دارد، تاکید کرد: برای جلوگیری از پراکندگی امور و سرعت بخشیدن به آن و نیز غنا بخشیدن به محتوای موزه و مرکز فرهنگی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، این مجموعه‌ها هم در موزه جانمایی شوند و علاوه بر آن طیف وسیعی از قشرهای جامعه را در حوزه ایثار و شهادت با خود همراه کنند.

وی با اظهار امیدواری نسبت به تسریع در روند ساخت موزه دفاع مقدس قم خاطرنشان کرد: اهمیت این مرکز فرهنگی می‌طلبد که به عنوان یکی از مراکز فرهنگی جدید، مهم و تاثیرگذار استان قم در سال 96 ثبت گردد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcefn8e.jh8o7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما