شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب : 52813
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم مطرح کرد

افزایش تعداد تخت‌های بیمارستانی در قم به 2100 تخت

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: در طول دولت تدبیر و امید تعداد تخت‌های بیمارستانی در استان از هزار و 470 تخت به دو هزار و 100 تخت رسید.
افزایش تعداد تخت‌های بیمارستانی در قم به 2100 تخت
افزایش تعداد تخت‌های بیمارستانی در قم به 2100 تخت

به گزارش قم نیوز، سید مهدی صادقی امروز با اشاره به وضعیت درمانی در استان اظهار کرد: طرح تحول سلامت با اعتباری بالغ بر 142 میلیارد تومان در استان قم اجرا شد و در طول این دولت تعداد واحدهای درمانی در استان به 257 واحد رسید و پوشش بیمه روستاییان در استان قم 100 درصد شد.

وی ادامه داد: در طول عمر دولت تعداد تخت‌های بیمارستانی در استان قم از هزار و 470 تخت به دو هزار و 100 تخت رسید. اکنون هم تعدادی بیمارستان در استان در حال احداث است همچنین یک بیمارستان هزار تخت خوابی هم در منطقه پردیسان قم کلنگ زنی شد.

استاندار قم افزود: در طول فعالیت دولت یازدهم هزار و 370 میلیارد تومان در قالب اعتبارات ملی، استانی، وزارت کشور و مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری قم کمک شد. از این میان 700 میلیارد تومان بدهی دستگاه‌های دولتی و نهادهای عمومی به شهرداری قم بود.

صادقی با اشاره به وضعیت امنیتی استان قم اظهار کرد: با اقدامات خوب دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و نظامی، امنیت پایدار را در استان قم شاهد هستیم، مردم هم با ارائه گزارش‌های خود به این دستگاه‌ها، نقش زیادی را در تحقق این امنیت داشتند.

وی ادامه داد: دو طرح حفاظت حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران به تصویب شورای امنیت کشور رسید و اجرا شد.

استاندار قم در پایان خاطرنشان کرد: طی چهار سال فعالیت دولت پروژه‌هایی در بحث فاضلاب شهری در استان با اعتباری بالغ بر 147 میلیارد تومان اجرا شد. همچنین در این مدت شاهد اجرای 24 پروژه در زمینه مخابرات با اعتباری بالغ بر 535 میلیارد تومان در استان قم بودیم.

وی خاطرنشان کرد: طی چهار سال گذشته برای اجرای پروژه‌های گازرسانی شهری و روستایی در قم، 114 میلیارد تومان هزینه شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcipvaw.t1arz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما