شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب : 5012
استاندار قم عنوان کرد:

انتخابات از جمله جلوه های نظام مردم سالاری دینی

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم در جمع ناظران انتخابات، انتخابات را از جمله جلوه های ویژه نظام مردم سالاری دینی عنوان کرد.
انتخابات از جمله جلوه های نظام مردم سالاری دینی
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمدحسین موسی پور در همایش ناظران انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان قم، انتخابات را از جمله جلوه های ویژه نظام مردم سالاری دینی عنوان کرد و به برکت نظام جمهوری اسلامی تمام ارکان قدرت در نظام جمهوری اسلامی با رای مردم شكل می گيرد.

وی با اشاره به جایگاه انتخابات در تعیین سرنوشت ملت، تصریح کرد: انتخابات در نظام اسلامی یک حرکت نمایشی نیست بلکه یک امر واقعی و جلوه حضور گسترده مردم در تعیین سرنوشت و آینده خود است.

استاندار قم انتخابات در نظام اسلامی را سالم ترین و مردمی ترین ساختار انتخاباتی نظام های حکومتی جهان عنوان کرد و افزود: انتخابات و آزادی در ليبرال دموكراسی غرب يك فريب و دروغ بزرگ و تنها در يك بازي سياسی و دست به دست شدن قدرت بين مافيای ثروت و قدرت است.

وی با بیان اینکه بیش از ۸۵۰ هزار نفر از اقشار مختلف مردم در سطح کشور و بیش از ۹ هزار نفر نیز در استان قم وظیفه برگزاری انتخابات مجلس نهم را بر عهده دارند، خاطرنشان کرد: ساختار انتخابات جمهوری اسلامی لایه های متعددی را برای سلامت انتخابات تعریف کرده است تا هیچ گونه خللی در رای مردم ایجاد نشود.

موسی پور نظام جمهوری اسلامی را قدرت بلامنازع امروز منطقه دانست و افزود: امروز با گسترش جریان بیداری اسلامی در مناطق مختلف جهان که برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است، موجوديت فكری و سياسی آمريكا و غرب و آرمان های ليبرال دموكراسی در معرض فروپاشی است و لذا نظام سلطه استراتژی خود را برای مبارزه با نظام اسلامی تغییر داده و در روند مبارزه با ما به صورت پيوسته و جبهه ای عمل می كنند و در چارچوب يك برنامه و طرح كلی به مقابله با انقلاب اسلامی برخواسته اند و با تغيير راهبرد و تاكتيك و در قالب جنگ نرم فشار از بيرون و فروپاشی از درون را در دستور كار خود قرار داده اند.

وی با بیان اینکه خدشه وارد کردن به جریان انتخابات و کمرنگ نشان دادن حضور مردم در این عرصه عظیم ملی از مهم ترین اهداف و رویکرد های دشمنان در انتخابات ۱۲ اسفند است، گفت: دشمنان در صدد ایجاد چالش و اغتشاش در جریان برگزاری انتخابات مجلس نهم و کمرنگ کردن جلوه های حضور مردم در این عرصه هستند تا از الگوبرداری ملت های منطقه در ساختار سازی از نظام جمهوری اسلامی جلوگيری نمايند.

استاندار قم با اشاره به نقش تاثیرگذار و مهم مجریان، نامزدهای انتخاباتی و مردم در خنثی سازی توطئه های دشمن برای تضعیف نظام اسلامی، تصریح کرد: همه دست اندرکاران امر انتخابات و کاندیداهای این دوره باید به وظایف خود آشنا باشند و مردم نیز با حضور گسترده و پرشور خود بدانند صفحه انتخابات ۱۲ اسفند ميدان مبارزه سلاح اين ميدان بصيرت و هوشياری و حضور و هر رأی آن تيری است كه به سوی دشمن شليك می شود.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اهمیت قانونمداری و امانتداری در رای مردم توسط مجریان انتخابات مجلس نهم، خاطرنشان کرد: مهم ترین وظیفه مجریان انتخابات رعایت قانون است تا هیچ گونه خدشه ای به رای مردم و انتخاب آن ها برای تعیین سرنوشت ملت وارد نشود.

موسی پور با تاکید بر لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی توسط نامزدهای انتخابات، افزود: رعايت قانون و اخلاق انتخاباتی برای نامزدها و هواداران آن ها امری مهم و ضروری است و همه باید تلاش کنند هیچ گونه خللی در جریان انتخابات ایجاد نشود.

وی با بيان اين كه تخريب چهره ها علاوه بر آلوده كردن فضای انتخابات، موجب مكدر شدن خاطر مردم و كاهش مشاركت عمومی خواهد شد، خاطرنشان کرد: كانديداها در فضای تبليغات با پرهيز از هر نوع تخريب و نفی ديگران، بايد صرفا به بيان ديدگاه ها و برنامه های خود بپردازند.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شرایط داخلی و بین المللی نظام اسلامی، حضور گسترده و پرشور مردم را در تعیین سرنوشت خود امری مهم و ضروری خواند و تصریح کرد: انتخابات مجلس نهم به عرصه اقتدار نظام اسلامی و حماسه ای دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی باشد. 12 اسفند مردم ولايت مدار و بصير قم همگام با تمام ملت ايران با حضور هوشمندانه خود يك بار ديگر جهان را در برابر عظمت خود وادار به خضوع خواهد ساخت.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcj.veifuqey8sfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما