چهارشنبه ۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۸
کد مطلب : 50171
منبع : خبرگزاری فارس
اتفاقات منجر به لغو بازی لیگ برتر فوتسال در قم

فرماندار قم: مسیر مکان برگزاری بازی‌ ایمنی نداشت

کمیته فوتسال: بازی طبق برنامه برگزار می‌شود
قم نيوز : قم نیوز: فرماندار قم با تاکید بر لغو مسابقه خانگی نماینده قم در هفته نخست لیگ برتر فوتسال گفت: مسیر مکانی که برای انجام این بازی در نظر گرفته شده بود برای تردد تماشاگران ایمنی نداشت.
فرماندار قم: مسیر مکان برگزاری بازی‌ ایمنی نداشت / کمیته فوتسال: بازی طبق برنامه برگزار می‌شود
فرماندار قم: مسیر مکان برگزاری بازی‌ ایمنی نداشت / کمیته فوتسال: بازی طبق برنامه برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، در حالی که قرار بود مسابقه تیم‌های فوتسال هیات قم و صنایع گیتی‌پسند اصفهان از هفته نخست فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت 18 عصر امروز در سالن شهدای بهزیستی قم به انجام برسد و حتی تیم گیتی‌پسند به قم سفر کرده بود اما حدود دو ساعت پیش از برگزاری این بازی خبر رسید که به دلیل مخالفت شورای تامین شهرستان قم این دیدار برگزار نمی‌شود و این در حالی است که کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال بر برگزاری این دیدار و مسابقه عصر فردا بین آتلیه‌طهران قم و مقاومت قرچک در همین سالن تاکید دارد.

اما بلافاصله بعد از این اتفاقات، اصحاب رسانه پیگیر اصل ماجرا از سوی متولیان و مسوولان مرتبط شدند و در این رابطه فرماندار قم حدود دو ساعت پیش از مسابقه تیم‌های فوتسال هیات قم و گیتی‌پسند اصفهان در هفته نخست فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به لغو این بازی، تصریح کرد: به دلیل عدم ایمنی راه عبور و مرور برای رفتن تماشاگران به سالن شهدای بهزیستی قم که در کمربندی امام علی واقع شده با برگزاری این مسابقات مخالفت کردیم.

رضا سیار خاطرنشان کرد: اگر سالن برگزاری مسابقه آماده و مشکلی برای عبور و مرور تماشاگران نداشته باشد، بررسی لازم را برای برگزاری مسابقات انجام می‌دهیم ولی در غیر این‌صورت باید برگزاری این بازی‌ها را به زمان دیگری موکول کنند.

فرماندار قم تصریح کرد: ما با انجام این مسابقات نمایندگان قم در فصل جدید لیگ برتر فوتسال به میزبانی سالن شهدای بهزیستی مخالف هستیم، زیرا که امنیت جانی مردم از هر مسئله‌ای اهمیت بیشتری دارد و باید دقت داشت تا خدایی ناکرده به جان تماشاگران آسیبی وارد نشود.

 

* سلیمانی: کارت بازی را به نماینده هیات قم دادیم تا بازی برگزار شود

با وجود اعلام رسمی خبر لغو این دیدار از سوی فرماندار قم، اما کمیته فوتسال بر برگزاری این دیدار اصرار شدید دارد و به همین دلیل دو تیم هیات قم و گیتی‌پسند اصفهان با حضور در سالن شهدای بهزیستی وارد زمین مسابقه شدند و گویا با وجود مخالفت تامین شهرستان قم این دیدار برگزار می‌شود اما هنوز تا شروع مسابقه زمان باقی است.

سرپرست دبیری کمیته فوتسال در این خصوص اظهار کرد: تمام دیدار‌های هفته نخست لیگ برتر فوتسال به جز دیدار پارسیان شهر قدس - شهرداری ساوه برگزار خواهد شد، ضمن اینکه راجع به دیدار هیات قم و گیتی‌پسند، باید بگویم که نماینده هیات فوتبال استان قم در دفتر من حضور داشت و کارت بازی‌ها را به او دادیم تا بعد از ظهر بازی‌ برگزار شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdff0k.yt0z56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما