جمعه ۹ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب : 50219
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل زندان‌های استان قم خبر داد

نیاز به 62 میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل زندان‌های استان قم گفت: 270 نفر زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های استان حضور دارند که آزادی تمام این زندانیان نیاز به 62 میلیارد تومان اعتبار دارد.
نیاز به 62 میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در قم
نیاز به 62 میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در قم
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی تهامی امروز با اشاره به کسب رتبه‌های برتر در مسابقات توسط زندانیان استان اظهار کرد: زندانیان استان قم رتبه‌های برتر را در مسابقات مختلف در بین مددجویان در سطح کشور به دست آوردند، همچنین اداره کل زندان‌های استان هشت رتبه برتر را در مسابقات فرهنگی قوه قضائیه کسب کرد.

وی ادامه داد: زندان‌ها از طرح تحول نظام سلامت استثنا شدند و امیدوار هستیم که با پیگیری‌ها این طرح در سال آینده در زندان‌های استان قم اجرا شود، اکنون چهار نوع غذا کم چربی، کم نمک، معمولی و ویژه بیماری‌های مزمن در زندان‌های قم طبخ می‌شود، شروع این طرح از سال گذشته بود و طرح پخت غذا براساس رژیم غذایی برای نخستین بار در سطح کشور در زندان‌های قم اجرا شد.

مدیرکل زندان‌های استان قم افزود: انجام تست پزشکی در زندان‌های استان به صورت ماهیانه از زندانیان صورت می‌گیرد، این تست می‌تواند جنبه بیماریابی و درمان به موقع را داشته باشد.

تهامی با اشاره به وضعیت اشتغال زندانیان استان قم اظهار کرد: امسال در بحث اشتغال 156 درصد افزایش آمار زندانیان را در سطح زندان‌های استان داشتیم، البته هنوز در این زمینه مشکلاتی وجود دارد، با این وجود برنامه اشتغال به صورت گسترده در بند زنان و کانون اصلاح و تربیت در استان قم اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: بحث‌های آموزشی در زمینه اشتغال و حرفه آموزی را در زندان‌های استان قم پیگیری می‌کنیم، در این راستا تعاملاتی را با نهادهای مرتبط همچون سازمان فنی و حرفه ای و اتاق بازرگانی داشتیم.

تهامی افزود: هم اکنون 700 زندانی در استان قم در حال حفظ موضوعی قرآن هستند که اجرای این طرح با کمک اداره اوقاف استان بوده است.

مدیرکل زندان‌های استان قم در پایان خاطرنشان کرد: 270 نفر زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های استان حضور دارند که آزادی تمام این زندانیان نیاز به 62 میلیارد تومان اعتبار دارد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgyx9n.ak9zq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما