شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب : 50249
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم اعلام کرد:

آغاز عملیات روکش آسفالت پایانه مسافربری مرکزی شهر قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم از آغاز عملیات روکش آسفالت پایانه مسافربری مرکزی شهر خبر داد.
آغاز عملیات روکش آسفالت پایانه مسافربری مرکزی شهر قم
آغاز عملیات روکش آسفالت پایانه مسافربری مرکزی شهر قم
به گزارش قم نیوز، ابوالفضل مستقیمی با اشاره به وضعیت فعلی معابر پایانه مرکزی مسافربری شهرداری، اظهار کرد: در پنج سال گذشته با توجه به اینکه تردد اتوبوس ها در پایانه زیاد بوده است روکش آسفالت مطلوبی نداشت و به همین جهت برای بهسازی معابر پروژه‌ای برای روکش آسفالت این پایانه تعریف شد.

وی با اشاره به اختصاص پنج میلیارد و 200 میلیون ریال برای تکمیل عملیات روکش آسفالت معابر پایانه مرکزی شهرداری، گفت: این مبلغ از محل اعتبارات پایانه و شهرداری مرکز اختصاص گرفته تا سازمان پایانه‌ها نسبت به ترمیم آسفالت بیندر اقدام کند.

مستقیمی با بیان اینکه در این پروژه هزار مترمربع زیرسازی و بستر سازی با هزینه 700 میلیون ریال انجام شده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 24 هزار مترمربع فضای پایانه آماده شده و عملیات پخش آسفالت به میزان 3 هزار تن آغاز شده است.

وی با تاکید بر اینکه پایانه مرکزی بزرگترین پایانه مسافربری شهر قم است که نقش ویژه در تبادل مسافر در مرکز کشور دارد، گفت: در این پایانه علاوه بر مسافران داخلی به مسافران خارجی از جمله زوار عراقی خدمات‌رسانی ویژه صورت می‌گیرد و نیاز است به بهترین شکل نسبت به بهسازی آن اقدام شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjh8ei.uqeyxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما