دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۳
کد مطلب : 50369
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر ستاد اقامه نماز استان قم:

دومین دوره آموزشی مفتاح در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر ستاد اقامه نماز از برگزاری دومین دورة آموزشی مفتاح ویژه خواهران یاور نماز همزمان با پنج‌شنبه هفته جاری در قم خبرداد.
دومین دوره آموزشی مفتاح در قم برگزار می‌شود
دومین دوره آموزشی مفتاح در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، محمد خامه‌یار، با بیان اینکه هدف از برگزاری دوره آموزشی مفتاح آشنایی بیشتر کارکنان دولت و شهروندان با اهمیت و برکات نماز است، اظهار کرد: در دوره گذشته این برنامه، شاهد عنایت حضرت معصومه(س) و استقبال خواهران بوده‌ایم و امیدواریم امسال نیز در این طرح با استفاده از تجربه بیشتر و همکاری اساتید مجرب شاهد حضور گسترده‌تری باشیم.

وی عنوان کرد: مدت زمان اختصاص یافته به طرح مفتاح 24 ساعت است و آزمون این طرح نیز بعد از مرحله برگزاری از شرکت‌کنندگان گرفته می‌شود و در نتیجه به نفراتی که در آزمون قبول شوند گواهینامه معتبری اعطا می‌شود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان قم با بیان اینکه خواهران یاور نماز در خانواده‌ها نقش موثری در راستای دعوت به نماز دارند، ادامه داد: ستاد اقامه نماز به دنبال این است که با برگزاری دوره‌ها، شیوه‌های دعوت به نماز را توسط خواهران یاور نماز ترویج دهد.

وی با تاکید بر اینکه همگان باید در راستای ترویج فرهنگ نماز و نمازخوانی مشارکت داشته باشند، گفت: در هر دوره بیش از 50 نفر از خواهران داوطلب حضور دارند و از این طرح حمایت و استقبال می‌کنند.

خامه‌یار با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده در راستای ترویج فرهنگ نماز در استان قم تصریح کرد: برخی از دستگاه‌های اجرایی استان قم در راستای تحقق این هدف مشارکت مطلوبی دارند، اگر این مشارکت افزایش و استمرار داشته باشد در ادامه مسیر می‌توانیم به نتایج بسیار مطلوب‌تری برسیم.

مدیر ستاد اقامه نماز استان قم از لزوم اهتمام مجموعه‌های فرهنگی نسبت به ترویج فرهنگ نماز یاد کرد و ادامه داد: در سال جاری برای اینکه بتوانیم برنامه‌های خود را برای اقشار مختلف مردم اجرایی کنیم نیازمند مشارکت گسترده‌تر دستگاه‌ها هستیم.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcco1qp.2bqxe8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما