يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب : 49123
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس ستاد اقامه نماز استان قم:

عملکرد دستگاه‌ها در عرصه اقامه نماز گزارش می‌شود

قم نيوز : قم نيوز: رئیس ستاد اقامه نماز استان قم گفت: عملکرد دستگاه‌ها در عرصه اقامه نماز و امور فرهنگی به امام جمعه و استاندار قم گزارش داده می‌شود.
عملکرد دستگاه‌ها در عرصه اقامه نماز گزارش می‌شود
عملکرد دستگاه‌ها در عرصه اقامه نماز گزارش می‌شود
به گزارش قم نيوز، محمد خامه‌یار در دیدار جمعی از مسؤولان ستاد اقامه نماز استان قم با آیت‌الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم که در سالن محراب حرم مطهر حضرت معصومه(س) انجام شد، با بیان اینکه ستاد اقامه نماز در سطح کشور با 82 سازمان و نهاد تفاهم دارد، اظهار کرد: در استان قم فقط با 68 مجموعه در ارتباط هستیم چرا که برخی از مجموعه‌های کشوری در قم دارای بخش استانی نیستند.

وی از برگزاری نشست‌های مختلف با حضور دبیران اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی یاد کرد و افزود: وضعیت اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی استان قم طی سال‌های گذشته مطلوب بوده است اما با تقدیر از برترین دستگاه‌ها و تذکر دادن به برخی از بی‌توجهی‌ها توانسته اقامه نماز را به شیوه جدی‌تری دنبال کنیم.

رئیس ستاد اقامه نماز استان قم خاطرنشان کرد: عملکرد دستگاه‌ها در عرصه اقامه نماز و امور فرهنگی مرتبط به سید مهدی صادقی استاندار، سید حسن رضوی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و آیت‌الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم گزارش داده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه ستاد اقامه نماز یک مجموعه اجرایی نیست، تصریح کرد: اعضای این ستاد هماهنگی و همدلی مطلوبی داشته و با استفاده از استعدادهای مختلف و بدون برخوردهای جناحی اهداف خود را دنبال می‌کند.

خامه‌یار به برخی از ظرفیت‌های موجود در استان قم اشاره کرد و گفت: برخی دستگاه‌ها نسبت به این ظرفیت‌ها بی‌توجه هستند در حالی که مجموعه‌ها علاوه بر پیگیری فعالیت‌های داخلی باید نسبت به فعال‌سازی ظرفیت‌های خارج از مجموعه خود نیز نگاه ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه سال گذشته از ظرفیت شهرداری برای رفع مشکل کمبود نمازخانه‌های جاده‌ها استفاده شده است، عنوان کرد: هیچ فردی نمی‌تواند نسبت به اهمیت موضوع اقامه نماز بی‌توجه باشد؛ امسال نخستین نشست خود را با مدیرکل دارایی استان داشته تا بتوانیم در حوزه فرهنگی و اقامه نماز فعالیت‌های لازم را دنبال کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcipza5.t1a3r2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما