چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 50426
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌‌ هندبال استان قم خبر داد

يورش 10 هندباليست قم به سهميه رقابت‌هاي ساحلي آسيا و جهان

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌‌ هندبال استان قم گفت: 10 هندباليست قم با انگيزه كسب رتبه و به دست آوردن مجوز همراهي تيم ملي در مسابقات قهرماني كشور به ميدان مي‌روند.
يورش 10 هندباليست قم به سهميه رقابت‌هاي ساحلي آسيا و جهان
يورش 10 هندباليست قم به سهميه رقابت‌هاي ساحلي آسيا و جهان
به گزارش قم نیوز، حسین محمدخانی امروز، اظهار کرد: مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی کشور به میزبانی هیأت‌ هندبال استان مازندران در شهر نوشهر به انجام می‌رسد و تیم هندبال ساحلی مردان قم نیز متشکل از 10 بازیکن در این پیکارها حضور یافته است.

وی ادامه داد: این دوره از رقابت‌های ساحلی هندبال ایران در رده سنی بزرگسالان با عنوان جام ماندگار پارس و با حضور 15 تیم از استان‌های مختلف در ساحل تفریحی شهرستان نوشهر جریان دارد و تیم هیأت‌ هندبال قم در مرحله مقدماتی با سه تیم مدعی هم‌گروه شده است.

رئیس هیأت‌ هندبال استان قم بیان کرد: مردان هندبالیست ساحلی‌باز قم برای کسب مجوز صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها باید با تیم‌های هیأت‌ هندبال البرز، گیلان و نوشهر میزبان رقابت‌ها پیکار کنند، در حالی که این رقابت‌ها جنبه انتخابی تیم ملی برای اعزام به پیکارهای آسیایی و جهانی را دارد.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات 15 تیم منطقه یک کشور از استان‌های مازندران، آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، البرز، تهران، قم، مرکزی، گیلان، گلستان، خراسان جنوبی، کردستان و کرمانشاه حضور دارند و دیدارهای مقدماتی به شکل دوره‌ای برگزار می‌شود.

محمدخانی با بیان اینکه رقابت مدعیان کسب عناوین برتر تا شانزدهم تیر ماه ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های کشور جنبه انتخابی تیم ملی به منظور حضور موفق ایران در مسابقات آسیایی را نیز دارد، ضمن اینکه پیکارهای جهانی 2018 هم در انتظار تیم کشورمان است.

وی با بیان اینکه مسابقات هندبال ساحلی بزرگسالان کشور در دو منطقه جنوب و شمال برگزار می‌شود، افزود: مسابقات منطقه جنوب کشور از ششم تا دهم تیر ماه در کازرون به انجام رسید و مرحله بعدی مسابقات نیز با برنامه‌ریزی فدراسیون بلافاصله برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به ترکیب تیم هندبال ساحلی قم در منطقه شمال، بیان کرد: حسین یزدانی، محمد خیل‌خانه، روح‌الله جعفری، محسن ولیان، ابراهیم هاشمی، مهدی دهقان، صادق فیلی، سیدمرتضی طباطبایی، حسام خان‌بابایی  و علی شهیدی به مربیگری حسین یزدانی و سرپرستی امیرحسین خان‌بابایی به میدان می‌روند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcg3t9n.ak9zx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما