پنجشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۱۰
کد مطلب : 50503
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌ هندبال استان قم خبر داد

اعزام هندباليست‌هاي قم به مسابقات ساحلي نوجوانان ايران

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌ هندبال استان قم گفت: هندباليست‌هاي نوجوان قم در مسابقات ساحلي هندبال قهرماني كشور با حريفان خود به رقبات مي‌پردازند.
اعزام هندباليست‌هاي قم به مسابقات ساحلي نوجوانان ايران
اعزام هندباليست‌هاي قم به مسابقات ساحلي نوجوانان ايران
به گزارش قم نیوز، حسین محمدخانی امروز اظهار کرد: دومین اعزام هیأت‌ هندبال قم به رقابت‌های کشوری سال 1396 نیز در رشته ساحلی انجام می‌شود و این بار تیم نوجوانان هیأت‌ هندبال قم متشکل از استعدادهای این رشته با حریفان خود از سایر استان‌ها مسابقه می‌دهد.

وی ادامه داد: نخستین اعزام هندبال ساحلی قم در سال جاری، به رقابت‌های کشوری رده سنی بزرگسالان انجام شد و اکنون تیم نوجوانان هیأت‌ هندبال مشغول انجام تمرینات آماده‌سازی خود زیر نظر کادر فنی است تا دهه سوم تیر ماه با آمادگی مطلوب در این رقابت‌ها حضور یابد.

رئیس هیأت‌ هندبال استان قم با بیان اینکه رقابت‌های هندبال ساحلی نوجوانان کشور به میزبانی هیأت‌ یزد به انجام می‌رسد، اضافه کرد: یزد از یکشنبه بیست و پنجم تیر ماه پذیرای تیم‌های شرکت کننده در این پیکارها خواهد بود، مسابقاتی که با حضور 17 تیم از سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون هندبال، تیم‌های ثبت‌نام کننده در این مسابقات تا عصر روز شنبه 24 تیر باید خود را به مسوولان برگزاری رقابت‌ها معرفی کنند، ضمن اینکه قرعه‌کشی بازی‌ها شامگاه همان روز با حضور نمایندگان تیم‌ها انجام خواهد شد.

محمدخانی افزود: این مسابقات در سالن مجموعه ورزشی شهید نصیری یزد در حالی برگزار می‌شود که هر تیم متشکل از 10 بازیکن به همراه یک مربی و یک سرپرست در رقابت‌ها حضور می‌یابد و بازیکنان متولد یازدهم دی‌ماه سال 1378 به بالا مجاز به عضویت در ترکیب تیم‌ها هستند.

وی در ادامه به اسامی تیم‌های شرکت کننده در این دوره از پیکارها اشاره و بیان کرد: علاوه بر تیم هندبال ساحلی پسران نوجوان قم، در این مسابقات تیم‌های شهرکرد، مریوان، ساری، طبس، بندر انزلی، نجف‌آباد، فلاورجان، اصفهان، کرمان، بافق، هرمزگان (الف) و (ب)، بوشهر، برازجان، فارس و آبادان نیز حضور دارند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcc1pqp.2bqxx8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما