چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۴
کد مطلب : 50429
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت‌ جودو، جوجيتسو و كوراش قم خبر داد

آغاز رقابت 4 نماينده قم در انتخابي تيم ملي كوراش

قم نيوز : قم نیوز: دبير هیأت‌ جودو، جوجيتسو و كوراش استان قم از آغاز رقابت چهار نماينده قم در انتخابي تيم ملي كوراش رده سني جوانان ايران خبر داد.
آغاز رقابت 4 نماينده قم در انتخابي تيم ملي كوراش
آغاز رقابت 4 نماينده قم در انتخابي تيم ملي كوراش
به گزارش قم نیوز، علیرضا معتضدی امروز اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین رویدادهای داخلی امسال برای هیأت‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم، پیکارهای کوراش قهرمانی جوانان کشور است که با توجه به در پیش‌ بودن رقابت‌های برون‌مرزی، جنبه انتخابی تیم ملی را نیز دارد.

وی با بیان اینکه رقابت‌های امسال کوراش جوانان ایران به میزبانی هیأت‌ مازندران در شهر چالوس برگزار می‌شود، اضافه کرد: در واقع این نخستین دوره مسابقات قهرمانی کوراش جوانان ایران است که به عنوان انتخابی تیم ملی از امروز به مدت دو روز با حضور استعدادهای این رشته از سراسر کشور برگزار می‌شود.

دبیر هیأت‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم ادامه داد: فدراسیون این دوره از پیکارهای قهرمانی و انتخابی تیم ملی را به عنوان یادواره شهدا برنامه‌ریزی کرده و کوراش‌کاران شرکت‌کننده در هفت وزن برای کسب عناوین برتر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و چهار نماینده قم نیز با انگیزه کسب مدال به میدان می‌روند.

وی خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها به منظور گزینش نفرات برتر برای تشکیل تیم ملی اعزامی ایران به رقابت‌های 2017 قهرمانی جوانان آسیا در هفت وزن منهای 60، 66، 73، 81، 90، 100 و به اضافه 100 کیلوگرم به انجام می‌رسد، ضمن اینکه پانصد گرم نیز ارفاق وزنی در نظر گرفته شده است.

معتضدی با اشاره به ترکیب تیم چهار نفره هیأت‌ قم در این مسابقات، عنوان کرد: چهار تن از بهترین‌های حال حاضر کوراش قم در اوزان منهای 60، 66 و 73 کیلورگم عضو تیم منتخب هیأت‌ هستند که به مربیگری حسین وکیلی در این دوره از پیکارها برای کسب عنوان تلاش می‌کنند.

وی یاد آور شد: در وزن منهای 60 کیلوگرم مهدی حیدری، در وزن منهای 66 کیلوگرم ابوالفضل شیری و در وزن منهای 73 کیلوگرم دو ورزشکار به نام‌های مهدی باقری و حمیدرضا دده‌بیگی نمایندگان اعزامی از هیأت‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم به مسابقات کوراش جوانان ایران هستند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjhxei.uqey8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما