يکشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۰
کد مطلب : 50615
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت‌ جودو، جوجيتسو و كوراش استان قم خبر داد

حيدري نماينده نقره‌اي قم در كوراش قهرماني كشور

قم نيوز : قم نیوز: دبير هیأت‌ جودو، جوجيتسو و كوراش استان قم از موفقيت نماینده قم در كسب مقام نايب‌قهرماني و نشان نقره پيكارهاي كوراش جوانان ايران خبر داد.
حيدري نماينده نقره‌اي قم در كوراش قهرماني كشور
حيدري نماينده نقره‌اي قم در كوراش قهرماني كشور
به گزارش قم نیوز، علیرضا معتضدی امروز اظهار کرد: رقابت‌های قهرمانی کوراش رده سنی جوانان کشور در حالی با معرفی نفرات برتر اوزان مختلف به کار خود پایان داد که چند چهره مستعد و خوش‌آتیه به نمایندگی از هیأت‌ جودو، جوجیتسو و کوراش قم راهی این پیکارها شدند.

وی با بیان اینکه رقابت‌ها در هفت وزن به انجام رسید، اضافه کرد: رقابت‌های این دوره به میزبانی هیأت‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان مازندران در شهر رویان به انجام رسید و در حالی که پیکارهای بخش انفرادی با یک نشان نقره برای تیم قم همراه بود، تیم خراسان‌رضوی به مقام قهرمانی رسید.

دبیر هیأت‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم افزود: این نخستین دوره رقابت‌های قهرمانی کوراش کشور در رده سنی جوانان بود که هدف فدراسیون از برگزاری آن، شناخت بهترین‌ها به منظور حضور تیم ملی جوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی 2017 جوانان آسیا است.

وی با بیان اینکه ایران از نخستین دوره پیکارهای آسیایی کوراش جوانان در شهر بجنورد میزبانی می‌کند، اضافه کرد: رقابت‌های انتخابی تیم ملی با حضور تعداد 68 ورزشکار کوراش در قالب 13 تیم از استان‌های مختلف به انجام رسید و قم در وزن منهای 60 به یک نشان نقره دست یافت.

معتضدی عنوان کرد: در وزن منهای 60 کیلوگرم مهدی حیدری نماینده قم بود که با شایستگی به دیدار فینال راه یافت اما در جدال برای کسب مدال طلا با بدشانسی و تنها به واسطه اخطار داور نتیجه را به وحید جدی از خراسان‌رضوی واگذار کرد و نایب‌قهرمان شد، ضمن اینکه مقام سوم مشترک این وزن به محمد خسروی و محسن سیستانی از خراسان‌شمالی رسید.

وی در پایان با بیان اینکه رقابت‌ها در اوزان منهای 60، 66، 73، 81، 90، 100 و به اضافه 100 کیلوگرم به انجام رسید، اظهار کرد: در رده‌بندی تیمی به ترتیب خراسان‌رضوی بر سکوی نخست ایستاد، خراسان شمالی نایب قهرمان شد و یزد در جایگاه سوم قرار گرفت.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgn39n.ak9zq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما