چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 50443
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌ ووشو استان قم خبر داد

برگزاری پیکارهای ووشو قهرمانی کشور در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌ ووشو استان قم گفت: پیکارهای ووشو قهرمانی کشور در بخش بانوان روزهای پایانی هفته جاری به میزبانی قم انجام می‌شود.
برگزاری پیکارهای ووشو قهرمانی کشور در قم
برگزاری پیکارهای ووشو قهرمانی کشور در قم
به گزارش قم نیوز، مهدی اردستانی اظهار کرد: ووشو قم هر ساله میزبانی چند رویداد مهم کشوری این رشته را هم در سبک‌ها و در دو بخش تالو و ساندا زیر نظر فدراسیون ووشو انجام می‌دهد و ووشوکاران قم نیز برابر حریفان مطرح خود از استان‌های مختلف به میدان می‌روند.

وی ادامه داد: امسال نخستین میزبانی قم از رقابت‌های کشوری ووشو در سبک لوهان چوان برنامه‌ریزی شده و این پیکارها را با حضور چهره‌های شاخص و با تجربه رده سنی بزرگسالان و همچنین نخبه‌ها و استعدادهای سه رده سنی پایه در قم برگزار می‌کنیم.

رئیس هیأت‌ ووشو استان قم بیان کرد: پیکارهای ووشو سبک لوهان چوان قهرمانی کشور روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری از ساعت 8 صبح تا 22 به میزبانی سالن اختصاصی هیأت‌ ووشو واقع در مجموعه ورزشی جوادالائمه منطقه قهرمان‌پرور نیروگاه برگزار می‌شود.

وی یاد آور شد: از تمامی هیأت‌های استانی برای اعزام بهترین‌های خود به این دوره از مسابقات دعوت به عمل آمده و به امید خداوند متعال روزهای 15 و 16 تیرماه در خانه ووشو قم شاهد رقابتی جذاب بین دختران و بانوان ووشوکار سراسر کشور در چهار رده سنی خواهیم بود.

اردستانی عنوان کرد: شرکت‌کنندگان در این دوره از رقابت‌ها برای به دست آوردن مقام‌های اول تا سوم و نشان‌های طلا، نقره و برنز رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و کمیته لوهان‌ چوان هیأت‌ ووشو قم تمام تمهیدات لازم برای میزبانی شایسته از تیم‌ها و ووشوکاران کشور را در نظر گرفته است.

وی در پایان اظهار کرد: در قم فعالیت‌های بسیار خوبی در بخش بانوان انجام می‌شود، به ویژه اینکه یک کادر مجرب و با دانش امور مختلف حوزه بانوان هیأت‌ ووشو قم را زیر نظر دارد و سال گذشته در میزبانی قم از پیکارهای رده‌های پایه قهرمانی کشور شاهد عملکرد خوبی از نمایندگان قم بودیم.

انتهای پیام /  137
https://qomnews.ir/vdcfmjdt.w6dxjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما