يکشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب : 5046
منجمی عنوان کرد:

تجلیل از دانشجویان برتر مرکز آموزش عالی امور مالیاتی استان

قم نيوز : قم نیوز: رییس مرکز آموزش عالی علمی- کاربردی امور مالیاتی استان قم از برگزاری مراسم تجلیل از دانشجویان برتر این مرکز خبر داد.
تجلیل از دانشجویان برتر مرکز آموزش عالی امور مالیاتی استان
به گزارش قم نیوز، منصور منجمی  اظهار داشت: در راستای ارج نهادن به تلاش دانشجویانی که در نیم سال اول تحصیلی ۹۱ – ۹۰ موفق به احراز رتبه‌های برتر شده‌اند، طی مراسمی با حضور مسوولین، اساتید و دانشجویان این مرکز قدردانی می‌شوند.

وی ادامه داد: با توجه به سیاست‌های مسوولین در راستای تشویق دانشجویان مستعد به ارتقای سطح کیفی تحصیلی و نیز قدردانی از تلاش دانشجویان موفق در آزمون‌های پایان نیم سال اول تحصیلی ۹۱ – ۹۰ این مرکز، در خلال نیم سال جاری مراسم تجلیل از رتبه‌های برتر برگزار می‌شود.



تمرکز مراکز ۱۸گانه عملی کاربردی استان در هدفمند کردن هزینه‌ها
رییس مرکز آموزش عالی علمی – کاربردی امور مالیاتی استان قم در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: با توجه به نوپا بودن استان قم در ساختار آموزشی، ضرورت تقویت و گسترش این فضا در سطح استان و مراکز آموزشی مشخص می‌شود.

منجی خاطرنشان کرد: متمرکز کردن مراکز ۱۸ گانه علمی – کاربردی استان قم در فضای مشترک می‌تواند در هدفمند کردن هزینه‌ها از جمله اجاره بهای مراکز نقش مثبت و سازنده ایفا کند.

وی خاطرنشان کرد: در صورت فراهم بودن بستر اولیه و مناسب برای این امر، مرکز آموزش عالی علمی – کاربردی امور مالیاتی استان قم آمادگی انجام هرگونه تعامل و همکاری را با مراکز ذیربط دارد که در این میان نقش استانداری با اختصاص زمین در شهرک دانشگاهی بسیار پر رنگ و مثمر ثمر خواهد بود.

منجمی با اشاره به تقویت حوزه آموزشی با حضور مدیران گروه به همراه راه‌اندازی کارگاه‌های مشاوره دانشجویی، تحصیلی و... تصریح کرد: کلاس‌های توجیهی ویژه دانشجویان جدیدالورود طی روزهای آینده برگزار می‌شود.

وی در خصوص راه‌اندازی مقطع ارشد در دانشگاه علمی – کاربردی اذعان داشت: این مرکز با تقویت حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، دانشجویی، فرهنگی و اداری در صدد است تا با احراز شرایط مطلوب، در اخذ موافقت مراجع مرتبط برای راه‌اندازی دوره کارشناسی ارشد تلاش خود را انجام دهد.

منجمی با اشاره به برگزاری آزمون‌های پایان نیم سال اول تحصیلی ۹۱ – ۹۰ مرکز گفت: وجود نظم کامل به همراه برنامه‌ریزی مطلوب از ویژگی‌های این دوره از آزمون‌ها بوده است.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcg.t9nrak9z3pr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما