يکشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱
کد مطلب : 50627
منبع : خبرگزاری فارس
به مناسبت سالروز شهادت امام صادق(ع)

برنامه «پيشواي صادق» از راديو معارف پخش مي‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدير گروه قرآن و اهل بيت راديو معارف از پخش برنامه «پيشواي صادق« به مناسبت سالروز شهادت امام صادق(ع) خبر داد.
برنامه «پيشواي صادق» از راديو معارف پخش مي‌شود
برنامه «پيشواي صادق» از راديو معارف پخش مي‌شود
به گزرش قم نیوز، سیداحمد محمودی امروز با اشاره به برنامه‌های رادیو معارف ویژه شهادت امام صادق(ع) اظهار کرد: غریب مدینه از جمله برنامه‌های تولیدی این رسانه بوده که 28 تیر امسال مصادف با شب شهادت این امام بزرگوار از ساعت 21:25 تا 23 پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه به تبیین اهمیت مناظرات امام صادق(ع) در راستای حفظ شیعه و اخلاق مناظراتی ایشان می‌پردازد و نمونه‌ای از مناظرات ذکر می‌شود.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف با اشاره به اهمیت مناظرات امام صادق(ع) گفت: این امام بزرگوار با برگزاری مناظرات مختلف نقش بی‌بدیلی در ترویج مذهب شیعه و دعوت افراد به این مکتب ایفا می‌کردند که از جمله این موارد می‌توان به مسلمان شدن عبدالله دیصانی و  اعتراف طبیب هندی به عظمت علمی امام صادق (ع) اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: امام صادق(ع) در برابر پرسش‌ها و شبهات با تدبیر برخورد می‌کردند و سؤالات ساده و بیدارکننده داشتند.

محمودی عنوان کرد: سید روح الله شجاعی سردبیر و تهیه‌کننده، رضا حبیبی گوینده و حجت‌الاسلام محمود اباذری کارشناس این برنامه است.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف از تولید برنامه پیشوای صادق خبر داد و افزود: این برنامه روز 29 تیر امسال با هدف تبیین سیره و زندگانی پیشوای ششم شیعیان تولید شده است.

وی خاطرنشان کرد: جایگاه و منزلت امامت و هدایت جامعه اسلامی در این برنامه تبیین می‌شود و اقدامات پیشوای ششم شیعیان در زمینه تمدن اسلامی از جمله موضوعات مطرح شده در این زمینه است.

محمودی گفت: چرایی شهادت امام با اعتراف همگان و جایگاه و ارزش شهادت و مقاومت اسلامی از منظر امام از دیگر موضوعات این برنامه است و در بخشی دیگر از برنامه شناخت آخرین منجی و وظایف مسلمانان عصر ظهور از منظر امام صادق(ع) ذکر می‌شود.

وی یادآور شد: سید محمدعلی حسینیان به عنوان سردبیر و تهیه کننده، رضا هدایت‌فر به عنوان گوینده و حجج اسلام پیشوایی، عرفان، الویری، غریب رضا و مجید مبلغی کارشناسان این برنامه هستند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjamei.uqey8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما