شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 52814
منبع : خبرگزاری فارس
به مناسبت عيد سعيد قربان

برنامه مناي دل از راديو معارف پخش مي‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدير گروه قرآن و اهل بيت راديو معارف از پخش برنامه مناي دل به مناسبت عيد سعيد قربان از اين رسانه خبر داد.
برنامه مناي دل از راديو معارف پخش مي‌شود
برنامه مناي دل از راديو معارف پخش مي‌شود

به گزارش قم نیوز، سیداحمد محمودی امروز با اشاره به ویژه‌برنامه‌های رادیو معارف ویژه عید قربان اظهار کرد: رادیو معارف مانند سال‌های گذشته ویژه عید سعید قربان برنامه‌ریزی کرده تا در برنامه‌های تولیدی به اهمیت و پیام‌های این عید بپردازد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه منای دل به مناسبت عید سعید قربان تولید شده که جمعه 10 شهریور 96 ساعت 8:40 تا 10 از رادیو معارف پخش می‌شود.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف با اشاره به محورهای برنامه منای دل گفت: کارشناس برنامه تعریفی از قلب سلیم در این برنامه ذکر می‌کند. اینکه چگونه حضرت ابراهیم(ع) دارای قلب سلیم بود و راه‌های کسب قلب سلیم نیز در این برنامه تبیین می‌شود.

وی عنوان کرد: در این برنامه به مباحثی مانند نمادهای حج در قالب قربانی، رمی جمرات و ... پرداخته می‌شود و کارشناس برنامه توضیحات لازم را برای مخاطبان ارائه می‌دهد.

محمودی یادآور شد:  سیدمحمدعلی حسینیان تهیه‌کننده، رضا هدایت‌فر گوینده و حجت‌الاسلام سعید داوودی کارشناس این برنامه هستند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjxoei.uqe8vzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما