?>?> شهر قم نیازمند اقدام عملی در حوزه محیط زیست است | قم نیوز
سه شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۴۴
کد مطلب : 50684
منبع : خبرگزاری فارس
عضو شورای شهر قم:

شهر قم نیازمند اقدام عملی در حوزه محیط زیست است

قم نيوز : قم نيوز: عضو شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه شهر قم نیازمند اقدام عملی در حوزه محیط زیست است گفت: ارائه گزارش مکرر از وضعیت موجود شهر در حوزه مسائل زیست محیطی دردی از مردم دوا نمی‌کند.
شهر قم نیازمند اقدام عملی در حوزه محیط زیست است
شهر قم نیازمند اقدام عملی در حوزه محیط زیست است
به گزارش قم نيوز، نعمت‌الله عواطف رستمی دوشنبه شب در دویست و سی‌وهفتمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که به ریاست حسن بختیاری و با حضور ابراهیم معتمدی قائم مقام شهردار قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با بیان اینکه شهر قم نیازمند اقدام عملی در حوزه محیط زیست است اظهار کرد: ارائه گزارش مکرر از وضعیت موجود شهر در حوزه مسائل زیست محیطی چه دردی از مردم دوا می‌کند.

وی با بیان اینکه اگر سازمان‌های زیست محیطی توجهی به این حوزه دارند باید از سازمان های ملی و مجلس پیگیر رفع مشکلات شهر قم باشند خاطرنشان کرد: اقدام عملی درمان دردهای قم در حوزه محیط زیست است و همه امروز مشکلات شهر قم را می‌دانند و تکرار آنها دیگر شایسته نیست.

عضو شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه شاهدیم سازمان‌های مختلف بارها گزارش‌های تکراری را در خصوص مشکلات زیست‌محیطی قم عنوان می‌کنند گفت: همه مردم و مسوولان از این مسائل اطلاع دارند و به نظر می‌رسد زمان تکرار مکررات تمام شده باشد و اگر مدیران مربوطه نسبت به این مشکلات حساسیت دارند باید وارد فاز اجرایی شده و تصمیمی عملی در حوزه مقابله با معضلات زیست محیطی بگیرند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc0eqp.2bqx48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما