دوشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب : 5076
در هفته نوزدهم لیگ برتر امید؛

صبای قم میهمان سپاهان اصفهان می شود

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال امید صبای قم امروز در دیداری حساس از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور مقابل تیم امید سپاهان اصفهان صف آرایی می‌کند.
صبای قم میهمان سپاهان اصفهان می شود
به گزارش قم نیوز، دیدارهای هفته ششم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور امروز برگزار می‌شود و طی آن تیم فوتبال امید صبای قم در دیداری حساس به مصاف یکی از دو نماینده استان اصفهان می‌رود.

اصفهان در لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور با دو تیم ذوب آهن و فولاد مبارکه سپاهان حضور داشته و هر دو تیم نیز در جمع تیم‌های بالانشین لیگ برتر امید قرار دارند.

اما بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ آزادگان مجری برگزاری رقابت‌های لیگ‌های رده‌های سنی پایه فوتبال کشور، دیدارهای لیگ برتر فوتبال امید امروز هفته ششم خود از دور برگشت را پشت سر می‌گذارد و لیگ‌ برتری‌ها در شش دیدار با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

در این بین تیم فوتبال امید صبای قم که هفته گذشته موفق به کسب چهارمین پیروزی خود در این رقابت‌ها شد، در دیداری خارج از خانه که بسیار حساس نیز خواهد بود، در ورزشگاه اختصاصی تیم امید فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به مصاف این تیم می‌رود.

صبایی‌ها اکنون روحیه بسیار خوبی برای رویارویی با تیم فوتبال امید سپاهان دارند، زیرا بعد از ۱۲ هفته که نتوانستند در لیگ برتر امید و در دور رفت این رقابت‌ها نتایج خوبی بگیرند، اکنون پنج هفته است که بدون شکست نتایج خوبی کسب می‌کنند.

شاگردان سید محسن بابامیری در هفته هجدهم در خانه و در دیداری که در ورزشگاه تختی شهر مقدس قم برگزار شد، میزبان تیم فوتبال امید گسترش فولاد تبریز بودند و در پایان با دو گلی که به دست آوردند، موفق به شکست میهمان خود شدند.

صبای قم در ۱۷ مسابقه قبل خود از مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور موفق به کسب چهار پیروزی مقابل تیم‌های فوتبال امید ابومسلم مشهد، نساجی قائمشهر، گسترش فولاد تبریز و صنعت نفت آبادان شده است که اتفاقا دو پیروزی به دیدارهای خارج از خانه باز می‌گردد.

صبا در هفته نخست در ورزشگاه تختی شهر مشهد با دو گل از سد میزبان خود تیم انتهای جدولی ابومسلم مشهد گذشت و در هفته دوازدهم نیز در ورزشگاه تختی آبادان با یک گل موفق به شکست میزبان خود تیم صنعت نفت آبادان شد.

این در حالی است که در حال حاضر نیز تیم فوتبال امید صبای قم که نتایج خوبی کسب می‌کند، در دیدار با تیم فوتبال امید نساجی مازندران به برتری یک بر صفر رسید و شکست خود در بازی رفت مقابل این تیم را به خوبی جبران کرد.

همچنین در دیدار برگشت خانگی مقابل تیم امید گسترش فولاد تبریز که در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد، صبای قم توانست در ادامه نتایج بسیار خوبی خود با حساب دو بر یک میهمان تبریزی را شکست دهد.

در جدول ۱۳ تیمی مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور، امیدهای صبای قم در حال حاضر با ۱۹ امتیاز حاصل از چهار پیروزی، هفت تساوی و شش باخت در جدول رده‌بندی در مکان هشتم و بالاتر از تیم‌های مطرح دیگر قرار دارد.

مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور به شکل دوره‌ای برگزار می‌شود و در حال حاضر تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با کسب بیشترین امتیاز صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌ها است.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcj.aeifuqeymsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما