پنجشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۴
کد مطلب : 50819
منبع : پایگاه اطلاع رسانی جامعة الزهرا

همایش بزرگ «من حجاب را دوست دارم» برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: همایش بزرگ «من حجاب را دوست دارم» چهارشنبه، همزمان با روز ملی «حجاب و عفاف»، با حضور طلاب جامعه الزهرا(س) در کنار بانوانی از قشرهای مختلف در قم برگزار شد.
همایش بزرگ «من حجاب را دوست دارم» برگزار شد
همایش بزرگ «من حجاب را دوست دارم» برگزار شد
به گزارش قم نیوز، همایش بزرگ «من حجاب را دوست دارم» چهارشنبه، همزمان با روز ملی «حجاب و عفاف» با حضور طلاب جامعه الزهرا(س) در کنار بانوانی از قشرهای مختلف، در قم برگزار شد.

در این همایش که با سخنرانی استاد «طاهره حیدری مجد» رئیس گروه مطالعات اسلامی زنان جامعه الزهرا(س) برگزار شد، بانوان قمی خواستار برخورد جدی مسئولان با عوامل عفت‌ستیز در جامعه و دفاع از اصول و ارزش‌های اسلامی در حوزه زن و خانواده شدند.

بانوان در این همایش، ممانعت از تصویب و امضای اسنادی را که با روح حجاب و عفاف متضاد است، پاسداشت خون هزاران شهیدی دانستند که در مسجد گوهرشاد و در سال‌های دفاع مقدس در این مسیر اهدا شده است.

در بخشی از این برنامه خانم ماریان سالوادس، بانوی تازه مسلمان شده آمریکایی در جمع بانوان به بیان دلایل مسلمان شدنش پرداخت و گفت: من در این ۱۰ سال به حجاب تقید کامل داشته و حجاب را برای خود مناسب ترین پوشش می دانم و حجاب برای من مصونیت و محفوظیت به ارمغان آورده و با حجاب احساس کرامت نفس و آرامش می کنم.

حضور چشم‌گیر دختران خردسال و نوجوان با پوشش کامل اسلامی از دیگر جلوه‌های این اجتماع پرشور بود.

مسابقه تصویری جواهرانه ویژه دختران نوجوانان با محوریت نامگذاری روز حجاب و عفاف توزیع بیش از ۲۰۰ پاسخنامه در میان دختران  نوجوان براساس نمایشگاه جواهرانه و بیش از ۵۰۰ برگه رنگ آمیزی با محوریت حجاب و عفاف در میان دختران خردسال و برپایی ایستگاه کتاب از دیگر برنامه‌ها در حاشیه این همایش بود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcco4qp.2bqxs8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما