شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 50855
منبع : خبرگزاری فارس
در تیرماه امسال صورت گرفت

درخشش آثار استان قم در جشنواره «فانوس»

قم نيوز : قم نیوز: جشنواره «فانوس» نخستین جشنواره تولیدات هنری ادارات حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان‌های سراسر کشور در بازه زمانی 20 تا 22 تیرماه سال جاری در مازندران برگزار شد که آثار شرکت‌کنندگان قمی در این جشنواره خوش درخشید.
درخشش آثار استان قم در جشنواره «فانوس»
به گزارش قم نیوز، جشنواره «فانوس»  نخستین جشنواره تولیدات هنری ادارات‌کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان‌های سراسر کشور در بازه زمانی 20 تا 22 تیرماه سال جاری در مازندران برگزار شد که آثار شرکت‌کنندگان قمی در این جشنواره خوش درخشید.

اداره‌کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم با أثر «آواز خورشید» نوشته محراب اکبری در بخش فیلمنامه این جشنواره جایزه مقام نخست و تندیس و دیپلم افتخار را دریافت کرد، همچنین جایزه مقام نخست و تندیس و دیپلم افتخار بهترین فیلم را أثر «پستوی خالی» ساخته داوود جلیلی دریافت کرد.

اداره‌کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم جایزه مقام سوم و دیپلم افتخار بهترین نقاشی به خاطر نقاشی تصویر شهید دقایقی أثر محمدکاظم آزادی‌نژاد را نیز از آن خود کرد.

محمدجواد قدسی معاون هنری اداره‌کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به موفقیت آثار هنرمندان قمی در بخش‌های مختلف جشنواره فانوس جایگاه قم در بین استان‌های کشور را با شرکت در 12 بخش مطلوب برشمرد و اظهار کرد: از هنرمندان قمی درخواست می‌شود تا افراد بیشتری در دور دوم این جشنواره مشارکت کنند تا استان قم در بخش‌های بیشتری از این جشنواره بدرخشد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdccp4qp.2bqxp8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما