دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب : 26240

کتاب «امام روزگار ما» منتشر شد

قم نيوز : قم نیوز: کتاب «امام روزگار ما» در قالب دانستنی‌ها و داستان‌های کوتاه مهدوی به همت انتشارات بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) به چاپ رسید.
کتاب «امام روزگار ما» منتشر شد
به گزارش قم نیوز، کتاب امام روزگار ما در قالب دانستنی‌ها و داستان‌های کوتاه مهدوی از دو بخش پیداترین و فانوس هدایت تشکیل شده که بخش پیداترین از بخش‌هایی مانند مقدمه، مهدی‌شناسی، امام مهدی(عج) در قرآن، ادیان، فرق و مذاهب و بخش دوم فانوس هدایت از مباحثی مانند این یعنی انتظار، بر بال وظایف، وصال یار و رضایت دلدار تشکیل شده است.

هر یک از این بخش‌ها دارای داستان‌هایی با عناوینی مانند سبب خیر، مهمات، مهدی‌شناسی، شهرت، پنهان، شگفت، بی‌تردید، ‌دیدار،‌ تا ظهور، کوتاه، دوران ظهور، معرفی، احساس، خانه دل، حاکمیت صالحان، منجی، عالم، تذکره عمره، پسر انسان، انصاف و عمر جاویدان است.

قدرت بی‌نهایت، حجت خدا، در بخش دوم عناوینی بوسه باران، هنرمندی، شناخت،‌ مصلحت، راستی و انصاف، رضایت دلدار، خاک و آسمان، آتش، اسلحه، بی‌دریغ و عشق ناب از عناوین دیگر داستان‌های این کتاب محسوب می‌شود.

منابع این کتاب شامل قرآن کریم،‌ آفتاب مهر جمعی از محققان مرکز تخصصی مهدویت، بحارالانوار علامه مجلسی، تفسیر نمونه آیت‌الله مکارم شیرازی، تو می‌آیی استاد صفایی، کافی مرحوم کلینی، کشف الغمه فی معرفة الائمه، کمال‌الدین و تمام النعمه شیخ صدوق و نگین آفرینش محمد مهدی حائری‌پور است.

مهدویت سرچشمه زلال امید و عدالت، تنها باور صحیحی است که آرامش‌بخش نگاه پریشان آدمی به آینده است، از این رو تعمیق این باور، نه تنها لازم بلکه ضروری به نظر می‌رسد.

در این راستا مجموعه دانستنی‌ها و داستان‌های کوتاه مهدوی در قالب کتاب «امام روزگار ما»، گامی کوچک برداشته است تا روحیه حقیقت‌جویی، تنوع‌طلبی و پرسشگری نوجوان و جوان را به طور شایسته‌ای پوشش دهد.

امام علی(ع) در سخنی می‌فرمایند «سوگند به خدای علی! حجت خدا میان مردم هست و در راه‌ها گام برمی‌دارد، به خانه‌های آنها سر می‌زند و در شرق و غرب زمین، رفت و آمد می‌کند، گفتار مردم را می‌شنود و بر ایشان سلام می‌کند و می‌بیند و دیده نمی‌شود، تا وقت معین و وعده الهی».

کتاب «امام روزگار ما» در قالب دانستنی‌ها و داستان‌های کوتاه مهدوی توسط محمد میری تالیف شده و به همت انتشارات بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) با تیراژ ۲ هزار نسخه و قیمت ۳ هزار تومان منتشر شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdzx0x.yt09o6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما