شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۶
کد مطلب : 51555
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیات امنای امامزاده موسی مبرقع(ع) مطرح کرد

ضرورت برگزاری کنگره بین المللی امامزاده موسی مبرقع(ع)

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیات امنای امامزاده موسی مبرقع(ع) گفت: به دنبال برگزاری کنگره بین المللی امامزاده موسی مبرقع(ع) هستیم تا مریدان این امامزاده را از داخل و خارج کشور گردهم آوریم.
ضرورت برگزاری کنگره بین المللی امامزاده موسی مبرقع(ع)
ضرورت برگزاری کنگره بین المللی امامزاده موسی مبرقع(ع)
به گزارش قم نیوز، سید حسن رضوی ظهر امروز در همایش تکریم و بزرگداشت حضرت امامزاده موسی مبرقع(ع) فرزند بلافصل امام جواد(ع) در مجتمع فرهنگی آموزشی امامزاده سید علی(ع) برگزار شد، با اشاره به اهمیت توجه به امامزاده موسی مبرقع (ع) اظهار کرد: این امامزاده در شهر قم غریب واقع شده است و به دنبال تبدیل حرم امامزاده موسی مبرقع(ع) به یک مجموعه زیارتی هستیم، براین اساس طرح توسعه حرم این امامزاده تهیه شد.

وی ادامه داد: در سفر مقام معظم رهبری اعتباراتی برای تملک و توسعه حرم امامزاده موسی مبرقع(ع) اختصاص پیدا کرد، 70 درصد تملک این پروژه انجام شده است و در حال شروع مقدمات برای آغاز پروژه توسعه حرم امامزاده موسی مبرقع(ع) هستیم.

رئیس هیات امنای امامزاده موسی مبرقع(ع) افزود: حرم این امامزاده در بافت فرسوده و قدیمی شهر قم واقع شده است و تمام جوانبی که برای توسعه این حرم باید انجام شود، در نظرگرفته و اندیشیده شده است، امامزاده موسی مبرقع(ع) مریدانی در داخل و خارج از کشور دارد و زائرین زیادی از کشورهای مختلف به زیارت امامزاده موسی مبرقع می‌روند.

رضوی با اشاره به کنگره بین المللی موسی مبرقع(ع) اظهار کرد: به دنبال برگزاری این کنگره هستیم تا مریدان امامزاده موسی مبرقع(ع) را از داخل و خارج کشور گردهم آوریم و بتوانیم که از ظرفیت خیرین در حرم این امامزاده استفاده کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از اهداف هیأت امنای آستان موسی مبرقع(ع) بیان و معرفی عظمت این شخصیت والامقام و فراهم کردن امکانات سخت افزاری برای حرم این امامزاده است.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcammnm.49n6m15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما