دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۹
کد مطلب : 51666
منبع : خبرگزاری مهر
تنیسور ملی پوش قمی :

تنیس قم با کمبود امکانات و بودجه مواجه است

قم نيوز : قم نیوز: تنیسور نوجوان و ملی پوش قمی با بیان اینکه تنیس قم با کمبود امکانات و بودجه مواجه است، گفت: متأسفانه تنیس در قم یک ورزش شناخته نشده است ولی طرفدار زیاد دارد.
تنیس قم با کمبود امکانات و بودجه مواجه است
تنیس قم با کمبود امکانات و بودجه مواجه است

به گزارش قم نیوز، سینا یوسف زاده اظهار داشت: حضور در کمپ تیم ملی در تایلند یکی از افتخاراتی بود که به دست آوردم و به من انگیزه زیادی داد. مقام دوم دوبل جام رمضان آپت زیر ۱۴ سال و مقام سوم دوبل جام رمضان آپت زیر ۱۸ سال از جمله عناوینی است که به دست آورده‌ام. در مسابقات جام رمضان اصفهان نیز در رده سنی زیر ۱۴ سال سوم شدم و در مسابقات دوبل جام رمضان اصفهان در رده زیر ۱۸ سال نیز دوم شدم.

وی افزود: در لیگ تنیس کشور در رده سنی زیر ۱۴ سال نیز با تیم تنیس قم هم در دور رفت و هم در دور برگشت نایب قهرمان شدیم و سپس در لیگ زیر ۱۸ سال نیز تیم موفقی داشتیم به طوری که در رده زیر ۱۸ سال قهرمان شدیم که این قهرمانی هم در دور رفت و هم در دور برگشت به دست آمد. همچنین در یک دوره مسابقات بین المللی توانستم به جمع ۸ نفر برتر برسم.

تنیسور نوجوان و ملی پوش قمی گفت: متأسفانه تنیس در قم یک ورزش شناخته نشده است ولی طرفدار زیاد دارد. من به کسانی که می‌خواهند وارد رشته تنیس شوند پیشنهاد می‌کنم این موضوع را مد نظر قرار دهند که رشته تنیس، رشته‌ای است که هزینه سنگینی در بر دارد و اگر واقعا توان مالی دارند و می‌توانند هزینه‌های این رشته را پرداخت کنند برای تنیس وقت بگذارند.

یوسف زاده بیان داشت: تنیس ورزشی است که نیاز به قدرت بدنی بالایی دارد و بیشتر اوقات باید زیر آفتاب و در نوبت صبح تمرین کنند به عبارت دیگر بهتر است کسانی وارد تنیس شوند که می‌دانند از نظر قدرت بدنی در شرایط مناسبی هستند و توانایی ساعت‌ها تمرین و مسابقه در شرایط پرفشار را داشته باشند.

وی عنوان کرد: اگر مسئولان از تنیسورهای قمی حمایت کنند به جرئت می‌توانم بگویم که در ۴ سال آینده در تیم ملی بزرگسالان ۳ بازیکن قمی حضور خواهند داشت. ما در حال حاضر در قم با کمبود امکانات و بودجه روبرو هستیم و حتی گاهی کار به این می‌رسد که ما بعضی اوقات در قم زمین تمرین نداریم.

تنیسور نوجوان و ملی پوش قمی تصریح کرد: مشکلات در فصل سرما بیشتر است و در زمستان تمرینات ما به حداقل می‌رسد و خیلی کم تمرین می‌کنیم زیرا زمین سر پوشیده نداریم. بیشتر اوقات زمین‌های فعلی ما گل آلود است و امکان تمرین در زمین گل آلود برای تنیسورها وجود ندارد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcd990k.yt0f96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما