پنجشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب : 8014
در مسابقات تنیس دختران کشور مشخص شد؛

هم گروهی دختران تنیس باز قم با البرز، گلستان و تهران

قم نيوز : قم نیوز: دختران تنیس باز قم در مسابقات قهرمانی رده های سنی نوجوانان و جوانان کشور حریفان خود را شناختند.
هم گروهی دختران تنیس باز قم با البرز، گلستان و تهران
به گزارش قم نیوز، در حالی که از روز چهارشنبه هفته گذشته یعنی چهاردهم تیر ماه هیئت تنیس استان قم درگیر میزبانی از تیم های شرکت کننده در پیکارهای تنیس قهرمانی رده های سنی نونهالان و نوجوانان کشور بود، تیم دختران قم نیز از امروز کار خود را در مسابقات کشوری آغاز می کند.

تبریز میزبان دختران تنیس بازان استان های سراسر کشور
در واقع با توجه به قرار داشتن در فصل تابستان و ایام اوقات فراغت دانش آموزان در رده های سنی نوجوانان و جوانان، فدراسیون تنیس کشورمان نیز همانند بسیاری از فدراسیون ها از این فرصت برای برگزاری پیکارهای رده های سنی مختلف قهرمانی کشور بهره می برد.

بعد از اینکه فدراسیون تنیس مسابقات قهرمانی تنیس پسران رده های سنی نونهالان و نوجوانان کشور را به میزبانی هیئت تنیس استان قم برگزار کرد و این پیکارها برترین های خود را شامگاه چهارشنبه بیست و یکم تیرماه شناخت، از امروز مسابقات قهرمانی دختران کشور آغاز می شود.

فدراسیون تنیس کشورمان نیز هیئت تنیس استان آذربایجان شرقی را به عنوان میزبان دیدارهای تنیس قهرمانی دختران کشور در دو رده سنی نوجوانان و جوانان معرفی کرده است و مدعیان شرکت کننده در این رقابت ها از امروز کار خود را در تلاش برای کسب عناوین برتر در تبریز آغاز می کنند.

برای این منظور جدول مقدماتی مسابقات تنیس قهرمانی دختران کشور در دو رده سنی ۱۶و ۱۸ سال یک روز پیش از برگزاری رقابت ها، با حضور نمایندگان و سرپرستان تیم های شرکت کننده در این دوره از پیکارها قرعه کشی شد و تیم ها حریفان خود را شناختند.

جدال ۱۶ تیم برای قهرمانی بخش تیمی و انفرادی
بر اساس آمادگی که استان های مایل به شرکت در این رقابت ها به سازمان لیگ فدراسیون تنیس داشته اند، در این دوره از مسابقات ۱۶ تیم از استان های کشور حضور دارند که بر اساس قرعه کشی صورت گرفته بازی ها در مرحله مقدماتی به شکل دوره ای در چهار گروه چهار تیمی به انجام می رسد.

در حالی که دختران تنیس باز قم در این رقابت ها با تیم های مطرح و مدعی قهرمانی همگروه شده اند، در پایان بازی های مرحله مقدماتی از هر گروه دو تیم به دور دوم صعود می کند و این مرحله نیز با شرکت هشت تیم به شکل حذفی برگزار می شود تا چهره چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شود.

گروه بندی صورت گرفته از تیم های شرکت کننده در مسابقات تنیس دختران کشور در تبریز:
گروه اول : خراسان رضوی ،تهران ،فارس و سیستان و بلوچستان
گروه دوم: اصفهان، البرز، قم و گلستان
گروه سوم: آذربایجان شرقی (الف)، توابع تهران، مازندران و گیلان
گروه چهارم: کرمان، آذربایجان غربی، خراسان جنوبی و آذربایجان شرقی (ب)

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdce.z8vbjh87e9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما