چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب : 5176
کشوری فرد:

مشکلات مالی باشگاه صبا حل شده است

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: بحث مربوط به موضوع مالی که این روزها حول باشگاه صبا مطرح بود حل شده است و تیم بدون از دست دادن زمان خود را برای تداوم موفقیت‌ در لیگ یازدهم آماده می‌کند.
مشکلات مالی باشگاه صبا حل شده است
به گزارش قم نیوز، محمدرضا کشوری‌فرد اظهار کرد: مشکلات ما نه تنها برای ما بلکه برای تیم‌های مطرح و سرشناس لیگ برتر هم وجود دارد بنابراین چیزی نیست که بخواهد در حرکت رو به جلوی تیم خلل ایجاد کند.

وی ادامه داد: با حمایت‌های انجام شده از سوی مسوولان و هیئت مدیره باشگاه‌ خوشبختانه مشکلات مالی تیم رفع شده است و بازیکنان ما در کمال آرامش این روزها به تمرینات و برنامه‌های آماده سازی خود برای حضوری موفق در ادامه لیگ برتر می‌پردازند.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: دور جدید تمرینات تیم ما از روز یکشنبه در تهران آغاز شده است و بر خلاف برخی ادعاها که مطرح شده بود بازیکنان ما به دلیل نیاز مالی در تمرینات شرکت نکرده‌اند، باید بگویم که این‌ها همه شایعه است و چنین چیزی صحت ندارد.

وی تصریح کرد: بازیکنان ما آنقدر فهمیده و حرفه‌ای هستند که رسیدگی به چنین موضوعاتی را به مدیریت تیم و هیئت مدیره باشگاه بسپارند بنابراین دلیل برای ایجاد مشکل در خصوص مسائل مالی وجود نداشت و در آستانه سال جدید قطعا تعهدات مالی باشگاه تامین خواهد شد.

کشوری‌فرد در ادامه از برگزاری اردوی کوتاه مدت آماده سازی تیم فوتبال صبای قم در مشهد مقدس خبر داد و ابراز داشت: در روزهایی که اکثر تیم‌های لیگ برتر در اردوی تدارکاتی ترکیه و جزیره کیش به سر می‌برند ما از نظر آمادگی جسمانی نیازی در تیم احساس نمی‌کنیم بلکه برای تقویت روحیه تیم راهی مشهد الرضا می‌شویم تا با آرامش بیشتری در ادامه لیگ به مصاف حریفان برویم.

وی خاطرنشان کرد: اردوی در نظر گرفته شده برای تیم فوتبال صبای قم از روز جمعه دوازدهم اسفند ماه در مشهد مقدس آغاز می‌شود و تیم صبای قم به مدت سه روز در این شهر تمرین می‌کند تا آماده دیدار با ذوب آهن اصفهان شود.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم عنوان داشت: تمرینات تیم ما با حضور تمام بازیکنان و بدون مصدوم در اوج آمادگی در حال برگزاری است و با توجه به اینکه هنوز شانس زیادی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فوتبال آسیا داریم، با انگیزه‌تر از گذشته در هشت بازی باقی‌ مانده با حریفان دیدار خواهیم کرد.

تیم فوتبال صبای قم در حال حاضر بعد از تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، استقلال تهران و تراکتور سازی تبریز که به ترتیب با ۵۲، ۴۷ و ۴۶ امتیاز در مکان‌های اول تا سوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جای دارند، با کسب ۴۲ امتیاز تیم چهارم جدول رده بندی است.

صبای قم در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶ روز شنبه بیستم اسفند ماه میهمان تیم ذوب آهن اصفهان است.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdca.0nmk49n6i5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما