جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب : 51809
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌ ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم

فعالیت 390 ورزشکار بيمه شده جانباز و معلول در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌ ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم از فعالیت تعداد 390 ورزشکار بیمه شده در هر دو بخش مردان و بانوان این هیأت‌ ورزشی خبر داد.
فعالیت 390 ورزشکار بيمه شده جانباز و معلول در قم
فعالیت 390 ورزشکار بيمه شده جانباز و معلول در قم


به گزارش قم نیوز، محمد پیروزمنش امروز اظهار کرد: هیأت‌ ورزش‌های جانبازان و معلولین چیزی شبیه به یک اداره کل یا سازمان است که تعداد زیادی مخاطب و رشته‌های متنوع ورزشی نظیر بسکتبال با ویلچر، والیبال‌نشسته، دوومیدانی، وزنه‌برداری، شنا، تنیس با ویلچر، تیراندازی با کمان و چندین رشته دیگر زیر مجموعه خود دارد.

وی تصریح کرد: رسیدگی به امور هر یک از این رشته‌ها نیازمند یک مدیریت قوی، فعالیت و پویایی دائم و تشکیلات منسجم است که خوشبختانه با تعامل دیگر همکاران فعال در این هیأت‌‌، کارها و امور در هیأت‌ ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم خوب انجام می‌شود.

رئیس هیأت‌ ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم با بیان اینکه این هیأت‌ در اکثر رشته‌ها فعال است، اضافه کرد: مردان ورزشکار این هیأت‌ در 12 رشته و بانوان نیز در چهار رشته فعالیت حرفه‌ای انجام می‌دهند و به لطف خدا و با همت و تلاش این عزیزان هر ساله افتخارات متعددی نصیب ورزش قم می‌شود.

وی تصریح کرد: ورزشکاران جانبازان و معلول موجب سربلندی مردم و مسوولان استان قم هستند زیرا برای نخستین‌بار در تاریخ ورزش قم مدال طلای پارالمپیک را با درخشش ورزشکاری همچون حسین گلستانی در والیبال نشسته این بازی‌ها در سال قبل کسب کردیم و در سطح کشور نیز اکثر رشته‌ها افتخار آفرین هستند.

پیروزمنش با بیان اینکه تعداد 390 ورزشکار بیمه شده در این هیأت‌ فعال هستند، عنوان کرد: در کنار این تعداد رشته ورزشی فعال، هیأت‌ جانبازان و معلولین قم در راستای برگزاری دوره‌های کلاس‌بندی، داوری و ورزش همگانی نیز فعالیت می‌کند و سعی شده در تعامل با اداره کل ورزش و جوانان، فدراسیون و دیگر ارگان‌ها حداکثر امکانات را برای رفاه ورزشی این قشر از جامعه فراهم کنیم.

وی که نزدیک به 17 سال سابقه ریاست هیأت‌ ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم را بر عهده دارد، در پایان اظهار کرد: امسال مسابقات پاراآسیایی جوانان و در سال 97 بازی‌های پاراآسیایی 2018 در جاکارتای اندونزی فرصت دیگری است تا ورزشکاران معلول قم ارزش‌های خود را نشان بدهند و بار دیگر برای قم و ایران اسلامی افتخار کسب کنند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcco4qp.2bqsx8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما